בני נוער. אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לאחר מאבק: הוקצו 4 מיליון שקלים להקמת מבנה ל-400 ילדי תנועת הצופים בחולון

לאחר שנים שבהם קיימו פעולות בגינות בשטחים ציבוריים ייבנה מבנה קבוע לשבט עתיד

פורסם בתאריך: 31.12.19 12:24

בשורה לילדי שבט עתיד של הצופים בחולון: לאחר שיצאו במאבק בדרישה למבנה קבע עבור פעילויות השבט, המונה כ-400 ילדים, העירייה הודיעה כי תקציב כארבעה מיליון שקלים עבור הקמת מבנה חדש.

במשך שנים נאלצים ילדי שבט "עתיד" בחולון לקיים את פעולות השטח שלהם בגינות ציבוריות והשטחים הציבוריים, מאחר שהמבנה העומד לרשותם הוא מקלט ברחוב העלייה השנייה, שאינו יכול להכיל את כל החניכים.



במסגרת המאבק למבנה קבוע, יצאו חניכי הצופים בעצומה שבה נכתב כי ילדי שבט עתיד של הצופים נאלצים לקיים פעולות בחצרות בתים, בגינות ציבוריות, בבתים פרטיים. וזאת משום כי המקלט שנחשב למבנה הקבע שלהם, קטן ואינו מכיל 400 ילדים. "והנה מגיע לו החורף, ושוב הילדים יעשו פעולות בחצרות הבתים, בגנים, בבתים פרטיים, וכל זאת משום ששבט הצופים ממוקם במקלט קטן ללא יכולת קליטה של כל בני הנוער", כך צויין בעצומה.

שבט הצופים "עתיד" בחולון הוקם לפני כ-18 שנה ומונה כ-400 ילדים מכתה ד' עד כתה י"ב. "בני הנוער החליטו לצאת למאבק בנושא וכולנו תקווה כי ראש העירייה יבין כי בעיר הילדים מקיימים הבטחות לילדים", כתבו בעצומה.

הורי הילדים מאוכזבים מהתנהלות העירייה והעומד בראשה בטיפול בהקמת מבנה קבע. "אם היינו משתייכים לתנועת ש"ס, מן הסתם מיד היו מסדרים לנו את כל מה שאנחנו רוצים", טען אחד ההורים. "בש"ס יודעים לדרוש ולקבל, ואם לא נותנים להם אז לראש העירייה ששון לא תהיה קואליציה", הוסיף.

אחת האימהות טענה כי "במקום לתת תקציב למאות הילדים בתנועות הנוער בחולון ולטפח אותם, הם צריכים לצאת למאבק כדי לקבל את מה שמגיע להם".

אם נוספת סיפרה כי נחשפה לראשונה לשבט עתיד של צופי חולון לפני כמה שנים וגילתה ילדים ומדריכים מקסימים, שאין להם מבנה קבוע ובכל זאת  עושים את המקסימום בשביל החניכים. "לומדים ומלמדים דרך ארץ. שבט עם אחוז מאוד גבוה של חניכים שעושים שנת שרות רק כדי להמשיך ולתת עוד מעצמם לקהילה".

"הבית שלהם הוא מקלט ציבורי ללא מזגן תקין, וכשיש אזעקות צריך לפנות אותו ואז נותרים ללא מבנה לפעולות", היא אומרת ומוסיפה כי בגלל שזה מקלט, בימים הגשומים וקרים אין פעולות כי אי אפשר להכניס את כל החניכים פנימה. הם חייבים בית קבוע".

כאמור, אתמול בישיבת התקציב השנתית של העירייה, הודיע מוטי ששון כי נמצא תקציב לבית קבוע עבור שבט עתיד, בסך ארבע מיליון ו-200 אלף שקל, עבור הקמת מבנה חדש לילדי שבט הצופים שתחל עוד השנה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר