קמפוס קריית שרת

מהומה בתיכון ק"ש: אם התפרצה נגד הצוות החינוכי בטקס חלוקת מלגות

טקס חלוקת המלגות, להנצחת בוגרי התיכון שנפלו במערכות הישראל, הופר כאשר אם לתלמידה תקפה את המנהלת ואת הצוות החינוכי בנוכחות הקהל

פורסם בתאריך: 24.5.20 18:41

מהומה פרצה במהלך טקס חלוקת מלגות לתלמידי כיתות י"ב, להצנחתם של תלמידי תיכון ק"ש אשר נפלו במערכות ישראל. זאת, במהלך האירוע עלתה לבמה אמה של אחת ממקבלות מלגה והחלה להטיח ביקורת קשה נגד ההנהלה והצוות החינוכי של בית הספר. האירוע חולל סערה בין המשתתפים בטקס ואף הביא את ועד ההורים של בית הספר לגנות את האם.



"במהלך הערב ביקשה אחת האמהות של אחת ממקבלות המלגה לדבר, בדבריה הכפישה והעליבה את הצוות החינוכי והתייחסה באופן גס רוח כלפי אחת המורות, רכז השכבה ומנהלת בית הספר. הדברים הבוטים ובמעמד ערב המלגות היו בגדר חציית קו אדום והשאירו את הקהל המום ונבוך", כתב בהודעתו יו"ר ועד ההורים, שי מלך.

בהמשך דבריו בחר מלך להעניק גיבוי לצוות החינוכי של בית הספר ולגנות את התנהגות האם, וכתב: "בשם הנהגת ההורים אנו מבקשים להביע את מורת רוחנו מהמעשה ולהביע את הערכתנו לעשייה החינוכית בכלל ולקיומו של הערב בפרט. כמו כן, ברצוננו להתנצל בפני המשפחות של בוגרי בית הספר , שנאלצו לחוות אירוע זה".

מנהלת בית הספר טלי דרור, מסרה בתגובה: "אין כל קשר בין האמירות של האם לבין פורום המשפחות שכן האם הלינה על המחנכת שחינכה את בתה בתחילת כיתה י'. התבטאויותיה של האם באירוע המלגות ובנוכחות משפחות בוגרי בית הספר שנפטרו בטרם עת היו בוטות, משוללות כל רסן ופגעו באירוע ובמשפחות. דבריה של האם גונו באופן מיידי על ידי מינהל החינוך העירוני, מפקחת בית הספר וארגון המורים".

כזכור, לפני שלושה חודשים התחוללה סערה בתוך כתלי בית הספר סביב קיום אירוע חינוכי בהשתתפות פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני עבור שכבת כיתות י"ב, כפי שפורסם ב"השקמה חולון. הורים לתלמידים בני שכבת י"ב מחו נגד כוונת ההנהלה לקיים את האירוע כשלבסוף התקיימה הפגנה מחוץ לבית הספר, בה נשמעו קריאות למנהלת הקמפוס להתפטר.

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון", מנהלת הקמפוס טלי דרור, הודיעה לפני פחות משבועיים על התפטרותה, זמן קצר לאחר שמנהלת החטיבה ארן חגית כראדי הודיעה על עזיבתה.

 

תגובות

2 תגובות
  1. גלי

    צריך להיות קשוב להורה.

    האם החמיאה למורה בית ספר גם בנוסף לאמת שנאמרה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר