המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

שלושה חולי קורונה מאושפזים בבית החולים וולפסון בחולון

עם התפשטות הקורונה והגידול במספר החולים בישראל, פונו לבית החולים וולפסון שלושה חולי הקורונה

פורסם בתאריך: 11.3.20 18:58

הקורונה גם כאן בחולון. מניין חולי הקורונה בישראל ממשיך לזנק ולהתקרב אל כיוון מאה הנדבקים. על פי נתוני משרד הבריאות, נכון לשעה זו (רביעי, 18:30), ברחבי ישראל ישנם 79 חולי קורונה מדווחים, כאשר ביומיים האחרונים עלה מניין חולי הקורונה ביותר מ-20 נדבקים והוא ככל הנראה צפוי להמשיך לעולות בימים הבאים. כאשר בבית החולים וולפסון מאושפזים שלושה מתוך 79 חולי הקורונה בישראל. לפי שעה, מצבם של השלושה מוגדר קל.



כפי שכבר דווח כאן ב"השקמה חולון", בבית החולים וולפסון דרוכים כל העת תחת הנחיות משרד הבריאות. "אנחנו משתדלים לשמור על אווירה רגועה. גם באופן אובייקטיבי אין שום סיבה לפאניקה", סיפרה ד"ר מאור, מנהלת המחלקה למחלות זיהומית, והוסיפה כי "אנחנו נתמודד עם המצאות כמו שהתמודדנו עם שפעת החזירים שהייתה אז, בזמנו".

באשר לדאגה מהידבקות של הצוות הרפואי, מסרה ד"ר מאור כי "אנחנו בארץ לא באים במגע עם אנשים מהרחוב כמו הסינים, שבתחילת התפרצות המחלה לא נקטו בכל אמצעי הבידוד כנדרש. הם למשל שמים רק מסיכה. אנחנו בארץ כמו במערב יש לנו סטנדרט מאוד גבוהה של בידוד. כל איש צוות ממוגן והסיכוי שלו להידבק כלל לא קיים".

כמו כן, בתדריך מיוחד שנערך לפני כשבוע מסרה מנהלת המרכז הרפואי ד"ר ענת אנגל כי "אנחנו נערכים בבית החולים לפתיחת מחלקות ייעודיות עבור המטופלים המבודדים. השלב הנוסף הוא לפתוח מחלקות שיהיו מחוץ לבתי החולים ושירכזו חולים קלים. בית החולים שלנו הונחה להיות אחראי על אזור ראשון לציון".

בתוך כך, הבוקר דווח על מקרה הדבקות של תלמיד כיתה ג' הלומד באחד מבתי הספר היסודיים ביישוב אזור. התלמיד אשר חזר מטיול בספרד אובחן כחולה קורונה. בעקבות כך הוכנסו באופן מיידי לבידוד כל התלמידים ואנשי צוות בית הספר. כמו כן, שלשום דווח כי שניים מתוך חולי הקורונה שהתגלו שהו בתוך הסופרמרקט "שומרי איכות" ובמסעדת ג'פניקה בחולון.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר