צילום: לב חב"ד

תוקם מלונית בוולפסון לשהות בחינם I הצצה ראשונה:

ארגון חב"ד מקים את המלונית, שתכלול 14 חדרים למטופלים ובני משפחותיהם: "היא תהיה פתוחה לכולם ללא הבדל דת, גזע ומין"

פורסם בתאריך: 1.7.20 14:28

ארגון לב חב"ד בראשות הרב לוי מנדלזון מקים בימים אלה מלונית ראשונה מסוגה בתוך בית החולים וולפסון, שבה לא ייגבה תשלום עבור השהות.

מדובר במיזם ראשון מסוגו בארץ ובחב"ד מקווים לייצר לו שלוחות גם בבתי חולים נוספים ברחבי הארץ. בינתיים, כדי לעמוד בלוח הזמנים, בלב חב"ד פנו אל הציבור במטרה לגייס כספים להשלמת הבנייה ורכישת רהיטים למלונית בוולפסון.



כיום בוולפסון לא פועלת ככל מלונית. המלונית של חב"ד תפעל בשטח בית החולים ותכלול 14 חדרים. בימים אלה עבודות ההקמה נמצאות בעיצומן ובלב חב"ד מקווים כי כבר בחודש ספטמבר, ניתן יהיה לאכלס במקום חולים ובני משפחותיהם.

מדובר בפעם הראשונה שבה ארגון לב חב"ד מקים מלונית בתוך בית החולים. עד כה הוקמה מלונית דומה ברמב"ם בחיפה, אך היא הוקמה שלא בשטח בית החולים. כעת נמצא הארגון במשא ומתן עם עוד מספר בתי חולים בארץ על מנת לפתוח גם בהם מלוניות דומות.

צילומים: לב חב"ד

"המלונית הזו שונה מכל מה שאתה רואה בכך שזה יהיה ללא תשלום", אומר ל"השקמה חולון" הרב שמעון מוזס מארגן לב חב"ד. "זה ילווה את המאושפזים ואת בני משפחותיהם. בן אדם שמגיע ממרחק וצריך לקבל טיפולים כימותרפיים, יהיה לו היכן להיות. יולדת אחרי הלידה שלה תוכל ללון כאן. בית החולים נתן לנו את המקום ואת כל השאר אנחנו עושים. בוולפסון זכו בכך שהם עושים דבר כזה. יש עוד בתי חולים שאנחנו אתם במשא ומתן".

כמו כן, במהלך סופי שבוע תספק המלונית לכלל דייריה סעודות שבת. "אנחנו נארגן סעודות שבת בתוך אולם הכינוסים שנקבל, כך בן אדם שיגיע יהיה לו איפה לאכול", מוסיף הרב מוזס, "הפעילות שלנו היא לכל אדם באשר הוא אדם. ללא הבדל דת, גזע ומין".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר