צילום: דוברות בית החולים וולפסון
מרכז רפואי וולפסון צילום: דוברות בית החולים וולפסון

"מנת דם אחת יכולה להציל את חייהם של ארבעה אנשים"

מד"א והמרכז הרפואי וולפסון יקיימו ביום ראשון הקרוב התרמת דם במרכז הרפואי. ד"ר אשר וינדר, מנהל בנק הדם בוולפסון: "בארץ משתמשים בכ-1200 מנות דם בכל יום, ובנק הדם נמצא במחסור תמידי"

פורסם בתאריך: 20.7.23 11:03

המרכז הרפואי וולפסון ומגן דוד אדום מזמינים את תושבי חולון לתרום דם ביום ראשון הקרוב, 23.07.23, בין השעות 10:00-16:00 בבניין האשפוז המרכזי, בקומה ק"ע, אולם כנסים.

ד"ר אשר וינדר, מנהל בנק הדם במרכז הרפואי וולפסון, אמר: "ממנת דם אחת אפשר להפיק ארבעה מוצרים שונים, המשמשים למטרות שונות ויכולים להגיע לאנשים שונים, וכך באמצעות תרומת דם אחת אפשר להציל את חייהם של ארבעה אנשים".

עוד הוא אמר: "בארץ משתמשים בכ-1200 מנות דם בכל יום, ובנק הדם נמצא במחסור תמידי במנות דם. לאור העובדה שמנת דם אחת נשמרת 35 יום בלבד, יש צורך בתרומות רציפות לאורך כל השנה ולכן אנו מזמינים את הציבור הרחב להגיע ולתרום".

שימו לב כי יש להצטייד בתעודה מזהה שכוללת תמונה (דוגמת תעודת זהות, דרכון, רשיון נהיגה). התרומה מגיל 17 ומעלה, בני 18-17 נדרשים להביא אישור הורים או אפוטרופוס חוקי (ניתן להוריד את הקובץ מאתר מד"א). הגבלות נוספות לתרומת הדם מצויות באתר מד"א.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר