התרמת דם בוולפסון, צילום דוברות המרכז הרפואי
התרמת דם בוולפסון, צילום דוברות המרכז הרפואי

"מחסור תמידי": התרמת דם מתקיימת היום בוולפסון

ד"ר אשר וינדר: "בארץ משתמשים בכ-1,200 מנות דם בכל יום, ובנק הדם נמצא במחסור תמידי. מנת דם אחת נשמרת 35 יום בלבד ולכן יש צורך בתרומות רציפות לאורך כל השנה"

פורסם בתאריך: 31.3.24 08:09

בואו לתרום דם במרכז הרפואי וולפסון: המרכז הרפואי וולפסון ומגן דוד אדום מזמינים את תושבי חולון, בת ים, תל אביב והערים הסמוכות לתרום דם היום, יום ראשון, ה-31.03.24, בין השעות 10:00-15:00 בבניין האשפוז המרכזי, בקומה ק"ע, אולם כנסים.

ד"ר אשר וינדר, מנהל בנק הדם במרכז הרפואי וולפסון: "ממנת דם אחת אפשר להפיק ארבעה מוצרים שונים, המשמשים למטרות שונות ויכולים להגיע לאנשים שונים, וכך באמצעות תרומת דם אחת אפשר להציל את חייהם של ארבעה אנשים".

עוד ציין ד"ר וינדר: "בארץ משתמשים בכ-1,200 מנות דם בכל יום, ובנק הדם נמצא במחסור תמידי במנות דם. לאור העובדה שמנת דם אחת נשמרת 35 יום בלבד, יש צורך בתרומות רציפות לאורך כל השנה ולכן אנו מזמינים את הציבור הרחב להגיע ולתרום".

שימו לב כי יש להצטייד בתעודה מזהה שכוללת תמונה (דוגמת תעודת זהות, דרכון, רישיון נהיגה). התרומה מגיל 17 ומעלה, בני 18-17 נדרשים להביא אישור הורים או אפוטרופוס חוקי (ניתן להוריד את הקובץ מאתר מד"א). הגבלות נוספות לתרומת הדם מצויות באתר מד"א.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר