הרצאה שבוע הבריאות הילה שחר

שבוע הבריאות בחולון: איך מגשרים על הפער הדיגיטלי בגיל השלישי?

62 אחוז מבני 65 ומעלה משתמשים באינטרנט, לעומת 89 אחוז מהצעירים יותר - כיצד מגשרים על הפער? הרצאתה המרתקת של הילה שחר, מרפאה בעיסוק למבוגרים במכון לשיקום בתל אביב, על יתרונות הטכנולוגיה גם לבני גיל הזהב

פורסם בתאריך: 19.11.19 11:24

שבוע הבריאות של ערי ישראל ממשיך בחולון: אמש (שני) התקיימה הרצאתה המרתקת של הילה שחר, מרפאה בעיסוק למבוגרים במכון לשיקום של קופ"ח כללית בת"א, על יתרונות עידן הדיגיטל גם לבני הגיל השלישי.

למועדי ההרצאות ולהרשמה חינם לחצו כאן

ההרצאה מתוך סדרת הרצאות על רפואה ובריאות בעידן הדיגיטל, במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל שהחל היום ויימשך במהלך כל השבוע (17-21 בנובמבר). עשרות מומחי ורופאי כללית יגיעו למפגשים הפתוחים לקהל הרחב, ויציגו נושאים שיעסקו במגוון תחומים רפואיים המושפעים מהשינויים הטכנולוגיים של העידן החדש ורלוונטיים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.

עוד בשבוע הבריאות בחולון: היום, שלישי, בשעה 20:00 תתקיים במתנ"ס וולפסון הרצאתה של ליאור קץ, דיאטנית קלינית בשרותי בריאות כללית מחוז ת"א- יפו אשר תעסוק בכל האמת והמיתוסים על תזונה ודיאטה בעידן הרשתות החברתיות. מחר, רביעי ב-20:00 תתקיים במרכז פילדלפיה הרצאתו של ד"ר אסף יונה אשר תעסוק בהשלכות כיצד החשיפה למסכים משפיעה על הילדים. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.



בהרצאה שהתקיימה אמש בחולון, על יתרונות הטכנולוגיה לבני הגיל השלישי, ציינה שחר כי בישראל חיים מאות אלפי קשישים שנרתעים מהחידושים הטכנולוגיים ובכך מגבילים את היכולת של אותם חידושים להקל על חייהם. לפי מחקר חדש מתברר כי 62% מבני 65 ומעלה משתמשים באינטרנט, לעומת 89% מהצעירים יותר.

למועדי ההרצאות ולהרשמה חינם לחצו כאן

בהרצאתה, סיקרה שחר כמה מהאפליקציות החינמיות והמכשירים שמותאמים במיוחד לגיל השלישי, שיכולים לגשר על הפער הזה ולצמצמו. "ידוע שמבוגרים מתקשים יותר להשתמש בטכנולוגיה מאשר ילדים ונוער. קוראים לזה פער דיגיטלי. מאוד קל להסביר את זה. תינוק רך יראה מיד עם היוולדו טלפון חכם שמצלם אותו, ורק אחר כך הוא יראה את הפנים של האבא מאחוריו", מסבירה שחר.

"דמיינו שיש לכם גמד או עוזר אישי. בכל בוקר הוא מעיר אתכם, מזכיר לכם לקחת את התרופות ואחר כך גם מזכיר לכם את התור אצל ד"ר כהן. בהמשך הוא מראה לכם את הדרך לשם, ואפילו איזה קו אוטובוס מגיע, ואיפה בדיוק התחנה. אם יורד גשם, הוא יודע להזמין לכם מונית שתגיע תוך 3 דקות", מתארת שחר לקהל את נפלאות הטכנולוגיה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

שחר הסבירה כיצד הטכנולוגיה יכולה להיות אותו "גמד" ולחזק תקשורת אישית, לאמן את החשיבה, לחזק את הזיכרון, ואפילו לשמור על הבטיחות. כדוגמא, הציגה שחר דוגמאות לאפליקציות פשוטות אשר הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו, כמו וויז, גט טקסי, לאומי דיגיטל, ביט ועוד. שחר הסבירה לקהל המבוגר איך ניתן להסתגל אל אותן אפליקציות בקלות ובכך להפוך את החיים לפשוטים יותר בעידן הטכנולוגי הנוכחי.

למועדי כל ההרצאות ולהרשמה חינם לחצו כאן

ההרצאות שיעניקו מידע וכלים מעשיים לאורח חיים בריא יותר, יהיו פתוחות לקהל הרחב ומותנות בהרשמה מראש.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר