איך הפך המרכז המסחרי הישן למתחם אאוטלטים? צפו:

המרכז באזור התעשיה מתחדש בחנויות אאוטלט של מותגי ספורט ומתכונן למתיחת פנים

פורסם בתאריך: 26.12.17 14:56

הנה בשורה לאוהבי האאוטלטים: מרכז חנויות שמאגד בתוכו מספר אאוטלטים חדשים פועל זה מכבר בחולון. מדובר במרכז מסחרי ומשרדים שאינו מבייש את שאר המרכזים בחולון. הוא אמנם הוא בן 24 שנה אך בקרוב יעבור מתיחת פנים וחנויות המותגים כבר תופסות בו מקום בזו אחרי זו.

בשנת 2010 חברת גרנית, שבשליטת דוד עזריאלי, מכרה את המבנה למשרדים ולתעשיה ברחוב המכתש 6, באזור התעשיה בחולון, תמורת 46.5 מיליון שקל. הרוכש הוא איש העסקים דוד קאשי, שעוסק בייבוא נייר.

לפני רכישת המבנה על ידי "גרנית", המבנה עבר שני גלגולים אחרים ולמעשה הוא קיים כבר 24 שנה. קאשי מאמין שימי הזוהר של המרכז ישובו בקרוב מאוד, והוא מתכנן בעוד כחצי שנה שיפוץ נרחב למקום. את המרכז מנהלת חברת הניהול "לב מגור", גם היא בבעלותו של קאשי.

צפו במרכז המסחרי "לב מגור" בחולון ובחנויות האאוטלט:

הבניין, בן שלוש קומות, חולש על שטח של כעשרה דונם ובו 9,265 מ"ר בנוי וכ-300 מ"ר מקומות חניה עיליים. בין השוכרים במתחם נמצאים: ההנהלה הראשית של "אדידס ישראל" וכן חנות האאוטלט שלה, "ריבוק ישראל", "דיאדורה" ו"מגה ספורט", "ריפליי", "סקצ'רס", נעלי ברוקס, pepe ,Merrel ,jegma ועוד. החנויות הן ברובן חנויות אאוטלט להלבשה והנעלה, והאורחים נהנים מחניה נוחה וצמודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר