Meateo מבית גיל גורמה
Meateo מבית גיל גורמה

בהשקעה של 7 מיליון שקלים: החברים שמשיקים את מיטאו – קצביית בוטיק בחולון

חברי הילדות יוסי גיל ויוסי ולדמן, שגדלו בין מפעל נקניקים לדוכני בשר, החליטו להגשים חלום ולהקים את מיטאו - מתחם בשרים ענק, הראשון בחולון

פורסם בתאריך: 9.2.19 17:17

יוסי גיל (55) ויוסי ולדמן (48) גדלו זה לצד זה בין דוכני הבשר של הוריהם. אצל משפחת ולדמן היה זה מפעל לייצור נקניקים שייסד אב המשפחה ראובן ואצל משפחת גיל היה זה דוכן לממכר בשר הודו שייסד אביו חנניה ז"ל. "מאז שאני זוכר את עצמי הייתי בשוק עם אבא", מספר גיל ומוסיף: "לצד אבא שלי, היה ראובן ולדמן ואיתו יוסי הקטן שהיה שם תמיד, היינו חברים לאורך כל השנים ועברנו יחד את מסלול החיים".

יוסי גיל נולד וגדל בתל אביב ויוסי ולדמן נולד וגדל בבת ים. הם נפגשו בדרך, בין הדוכנים של שוק הכרמל, מול מפעלי החיים של הוריהם, שם למעשה נרקמה חברות שלימים תוביל לשותפות עסקית ענפה.

"עם השנים יצאנו לטייל המון ביחד בארץ ובחו"ל, והשתתפנו במאות תערוכות וסימינרים מקצועיים בתחום הבשר, ותמיד תמיד היה את הרעיון הזה שנעשה משהו משותף, אבל זה היה תמיד באוויר ולא ממש הגיע לידי מימוש", מסביר ולדמן.

הרעיון להקים בית בשר בוטיקי עלה לפני כשנה וחצי, אז טיילו שניהם שוב באיטליה, המדינה אהובה עליהם, ובין הנסיעות מעיר לעיר, קרם הרעיון עוד וגידים. כך נולד למעשה "מיטאו" – בוטיק בשרים יוקרתי כשר.

ולדמן וגל. "כמו באיטליה"

ולדמן וגיל. "כמו באיטליה"

"אנחנו מסתובבים המון בעולם ונהנים מהחיים. בכל הפעמים שהיינו באיטליה נתקלנו ברשת שנקראת Eatlay, שזה שוק אוכל פתוח שנחשב לטוב בעולם. בביקור האחרון שם הבנו שזה בדיוק מה שהיה לנו בויז'ן כל הזמן", אומר גיל, ושותפו ולדמן מוסיף: "בדיוק התפנה מבנה מול בית החרושת הישן והנוסטלגי של המשפחה שלי, וידענו ששם אנחנו הולכים להקים את מיטאו. חזרנו לארץ והתחלנו בהכנות".

אלא שלא בטוח שהשניים ידעו לאיזו הרפתקה כלכלית הם נכנסו. בתחילה הם פנו למיקלה סימיונה, אדריכל איטלקי עטור פרסים שחי בישראל, וביקשו ממנו לעצב את הלוקשיין שעבר שיפוץ מסיבי, שינה את פניו לחלוטין והפך למפואר בכל קנה מידה. על העבודות באתר ניצח שי חורש.



מיטאו עתיד להיפתח ב-19 בפברואר ועלות ההשקעה הכוללת בו נאמדת בכשבעה מיליון שקל שהושקעו בעיצוב, באביזרים השונים ובנראות. "הבאנו הנה תנור מיוחד שנקרא ג'ספר, שאופה בטמפרטורה של מעל 300 מעלות. המנורות במקום מיוחדות ועלו עשרות אלפי שקלים וכל דבר מגדול ועד קטן תוכנן בקפידה".

MEATEO. הפתיחה בקרוב. צילום: יוסי גיל

במקום החדש, ברחוב הפלד 46 באזור התעשיה בחולון, המשתרע על פני שלוש קומות, חולשת קצביית בוטיק על הקומה הראשונה ומעליה בר ומסעדת גריל. בקומה השלישית הוקם מפעל חדשני לייצור המוצרים למיטאו ומטבח שף שייספק את האוכל המוכן. בנוסף, בחצר יפעל שוק איכרים, שיכיל 12 דוכני מזון שונים ויעבוד במהלך כל השבוע.

מיטאו

השקעתם המון כסף בזמן שמסעדות ובתי עסק נסגרים חדשות לבקרים. אתם לא חוששים?

ולדמן: "אנחנו מאוד חדורי מטרה ומאמינים בהצלחתו של מיטאו, אחרת לא היינו מתחילים את ההרפתקאה הזאת בכלל".

גיל: "זו הגשמת חלום, שנינו באים עם ניסיון רב בתחום תעשיית הבשר, בבעלותי עסק ותיק בראשון לציון שנקרא 'גיל גורמה' ולאחים יוסי ובן ולדמן יש את בית החרושת לנקניקים ורשת חנויות מפעל, ביחד אנחנו יוצרים סינרגיה. אנחנו חושבים שחולון צמאה לבוטיק בשרים כזה שמביא את כל הדברים הכי טובים כאן, ליד הבית".

מיהו קהל היעד שלכם?

"אנחנו פונים בעיקר לקהל שיודע להעריך את מה שהוא קונה. את השאר אנחנו מבטיחים לספק".

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר