פיצה סנטרל- צילום בועז לביא
פיצה סנטרל- צילום בועז לביא

טעמתם? פיצריה נאפוליטנית חדשה בחולון

פיצות עם תוספות מיוחדות כמו צ'דר וטבעות בצל, סלק ושקדים, פיצה שחורה עם ביצת עין וגם פיצה עם גבינת קדוש לייחוס המשפחתי

פורסם בתאריך: 15.8.22 14:09

פיצה סנטרל,  שנפתחה השבוע במרכז עזריאלי שבחולון, מביאה את בשורת הפיצה הנאפוליטנית האיכותית לעיר. פיצה סנטרל נפתחה על ידי ערן הרשקוביץ (פיאצה גרנדה בשרונה) והפיציולו רועי קדוש. השניים פתחו פיצה בר, בסגנון העיצובי של פיצה יוניון בלונדון. עיצוב אורבני, מגוון מקומות ישיבה, כולל בר ישיבה כשמאחוריו טאבון שהגיע היישר מאטליה.



רועי קדוש, נושא שם משפחה מוכר היטב. אח של סבא שלו הקים את מחלבת קדוש בצפת וסבו של רועי הקים אימפריית פיצוחים בעיר. אבל רועי ואביו הם אנשי בצקים. אביו הוא השף של פיצה סיצילאנו בראש פינה ולמד את סוד הכנת הפיצה מאוסוולדו קוסטה. רועי קדוש התאהב בבצק ובפיצה מאז שהוא ילד ומגיל 14 הוא פותח פיצה ומשכלל את בצק הפיצה שלו. כמחווה למשפחה שלו ייצר רועי קדוש פיצה ייחודית עם גבינת קדוש מלוחה מצפת.

בפיצה סנטרל, הכשרה, בנו השניים תפריט, הכוולל מנות פתיחה, פיצות אישיות בקוטר 30 על בסיס רוטב עגבניות או רוטב שמנת. כשהבצק עשוי על פי השיטה הנאפוליטנית הקלאסית. בצק מחמצת עם התפחה של 48 שעות שוליים עבים ואווריריים וטופינג ומיוחדים כמו צ'דר וטבעות בצל, פיצה שחורה עם ביצת עין ותפוחי אדמה, מיונז, צנוברים, מנורי ועוד.

פיצה סנטרל- צילום בועז לביא

פיצה סנטרל- צילום בועז לביא

בנוסף, מנות פסטה שנעשות בטאבון ומקבלות טעם ייחודי ועמוק ואת האוכל ילוו גרניטות אלכוהוליות, ובירה מהחבית בrefeel  לחיזוק הטעם והשמחה.

לפני הפיצה: פרמז'נה מלאנזה- שכבות חציל ומוצרלה, בזיליקום ופרמז׳ן מוגש על רוטב עגבניות וברוסקטה 39  מאפה בלקני- קלצונה אפוי בטאבון ממולא ברוטב פיצה, זקלמטה, פטה, פלפלים, חצילים ורוטב פסטו/ פלפלים 33 ; ארנצ׳יני– כדורי ריזוטו בציפוי פריך במילוי גבינות, על רוטב פומדורו ופסטו 39 ; בורטה– כדור מוצרלה ממולא בשמנת על מצע של אורוגולה, שרי, זיתי קלמטה, בלסמי וברוסקטה 52 ; פוקאצ'ה מטבלים – פוקאצ׳ה אפויה בטאבון לצד קרם פלפלים, שמן זית ובלסמי, פסטו, קרם חצילים שרוףֿ 25

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר