הפגנת הקהילה הגאה
הפגנת הקהילה הגאה בחולון

מאות הגיעו להפגין בחולון נגד סגן ראש העיר וקראו לו להתפטר. צפו:

לפני שעה קלה נאספו מאות רבות של מפגינים מול בניין עיריית חולון ובאו למחות עם הקהילה הגאה נגד דבריו הבוטים של סגן ראש העיר יואל ישורון

פורסם בתאריך: 21.6.18 20:07

לפני שעה קלה נאספו מאות מפגינים מול בניין עיריית חולון ובאו למקום כדי למחות ולקחת חלק בהפגנת הקהילה הגאה נגד דבריו הבוטים של סגן ראש העיר יואל ישורון.

בהפגנה נכחו נציגי ארגוני הלהט"בים, שלאורך כל השבוע עסקו בקמפיין להדחתו של ישורון מתפקידיו הציבוריים. לצידם הפגינו חברים וחברות הקהילה הגאה שהגיעו לחולון מכל רחבי הארץ, חברי הקהילה המקומיים ותושבים רבים שבאו לתמוך ולהזדהות עם המחאה.

 

כזכור ישורון, המשמש גם כדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, פרסם פוסט בפייסבוק שבו התבטא בחריפות נגד הקהילה הלהט"בית וכתב בין השאר: "במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט 'היורה', שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות".

בין הנואמים בהפגנה נכחו יו"ר אגודה הלהט"בית וכן סמנכ"לית האגודה למען הלהט"ב רוני בילנקי, שהודתה לקהל הרב שהגיע לתמוך בקהילה וקראה לעבר ישורון: "אנחנו חיים בשנת 2018 – תתקדם", לצד קריאות הקהל "בושה!" ו"תתפטר!".

יש לציין כי בעקבות הסערה שעוררו דבריו של ישורון, שטען בהמשך כי פרסם אותם בדף הפייסבוק הפרטי שלו וכי התבטא אך ורק כנגד קיומו של מצעד הגאווה והוא מתנצל אם פגע במי מחברי הקהילה הגאה, קרא אותו ראש עיריית חולון לשיחה דחופה שבה, כדבריו: "הבהרתי לו כי אני דוחה מכל וכל את עמדותיו ואת סגנונו הבוטה כפי שבאו לידי ביטוי על ידו, וכי חולון, שאני עומד בראשה, הינה עיר מכבדת וסובלנית לכל אדם, ללא הבדל דת, גזע, מין ונטייה מינית, וכך גם יהיה בעתיד".

בעקבות פרסום הדברים, פנו חברי הכנסת סתיו שפיר ויואל חסון אל ראש עיריית חולון מוטי ששון וביקשו ממנו לשקול הדחתו של ישורון.



קיראו עוד באותו נושא:

קיראו עוד באותו נושא:

חברי הקהילה הגאה מחולון: "נבוא לצעוק הערב להדיח את ישורון"

למרות המחאה הציבורית: ישורון יישאר בתפקיד סגן ראש העירייה

גינויים קשים על דבריו של ישורון על הקהילה הגאה: "חיות מבחילות"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפטר אותו, לא ייתכן שאדם שאלו דעותיו ישמש כסגן ראש העיר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר