עומר אדם בחולון. צילום: עיריית חולון
עומר אדם בחולון. צילום: עיריית חולון

המופע המצמיא של עומר אדם: 8 שקלים לכוס מים קטנה

שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי חולון: "המשטרה לא מאשרת הכנסת בקבוקים. לכן, מזגו מים מינרליים לכוס. מחיר של חמישה שקלים לבקבוק מים מינרליים. מספר חברות זכו במכרז להפעלת הדוכנים - כולם מכרו מים בחמישה שקלים לכוס, למעט חברה אחת. כשנודע הדבר, מיד פנינו לזכיין והוא הוריד בו במקום את מחיר המים לחמישה שקלים".

פורסם בתאריך: 28.6.18 12:51

אירועי הקיץ בחולון נפתחו אמש עם הופעתו של הזמר עומר אדם. עשרות אלפי תושבים נהנו מהמופע שהתקיים ברחבת היכל טוטו בחולון ובו השתתפו גם הרכב הצעירים ודיג'ייס הבית ממועדון השברולט. אולם, היו גם מי שהתלוננו על נהלי הכניסה למופע שהשתנו בשטח וכן על המחיר המופקע שדרשו מהקהל הצמא בעבור כוס מים.

כ-15 אלף תושבי חולון נהנו אמש מהופעתו של הזמר עומר אדם, שפתח את אירועי הקיץ בחולון. אדם שר ממיטב להיטיו והקהל העצום הצטרף אליו בשירה אדירה ובריקודים. מדובר בהופעה שללא ספק היתה אחת המתוקשרות בחולון ואחת השנויות במחלוקת עם פרסומה ואף במהלכה.

כזכור, עם פרסום ההופעה הוגשה עתירה לוועדת הבחירות של הכנסת כנגד קיום ההופעה על יד המשמר החברתי – עתירה שנדחתה אך יחד עם זאת כתב כבוד השופט מודריק כי יש טעם לפגם בהופעות מסוג זה לפני בחירות". עיריית חולון ערערה על פסיקתו כיוון שהיא הטילה דופי בהתנהלות העירייה. השופט לא השתכנע ופסק שעל עיריית חולון ועל ראש העיר מוטי ששון לשלם, כל אחד מהם, קנס של 2,500 שקל וגם על כך ערערה העירייה ופסק הדין אמור להינתן בימים הקרובים.

הסאגה המשיכה עם אופן חלוקת הכרטיסים שנעשתה דרך אתר יעודי, כאשר בתוך דקות ספורות אזלו הכרטיסים, מה שגרם למורת רוח אצל רבים מהתושבים שלא הצליחו להשיג כרטיס להופעה המבוקשת.

הקהל נכנס למופע בלי כרטיסים

ההופעה עברה בשלום ללא נפגעים אך בעקבותיה עלו מספר תלונות בקרב תושבי העיר. אחת התלונות העיקריות היתה כי על אף הודעתה של עיריית חולון שהכניסה להופעה תותר אך ורק לתושבי חולון שיציגו ספח תעודות זהות המוכיח זאת, בפועל בכניסה למתחם ההופעה לא נבדקו תעודות הזהות של הבאים. בנוסף, העירייה יצאה אתמול (רביעי) עקב שמועות על פתיחת ההופעה לקהל הרחב, כי לא תותר כניסה להופעה ללא כרטיס, אולם בשטח, מיד עם תחילת ההופעה הורשו הבאים להיכנס גם מבלי שהציגו כרטיסים ולמעשה ההופעה נפתחה לכולם.

גורמים בעירייה ציינו ש"כיוון שלא הגיעו הרבה אנשים, ניתנה הוראה להכניס אנשים ללא בדיקות וללא כרטיסים". כאמור, החלטה שגרמה לתרעומת בקרב תושבים שלא זכו לראות אותה ובעקבותיה אומר הבוקר תושב העיר נ': "תושבי חולון הוכיחו שלא קונים אותם בכרטיס להופעה. עיריית חולון זרקה כספי ציבור שהתכנון היה מי שהצליח להשיג כרטיס נכנס להופעה, בהמשך הערב הבינו שהתושבים לא ממהרים להגיע והוכיחו לעצמם ולתושבים שבזבוז כספי הציבור היה מיותר".



לדבריו מצטרף א': "עבדו על אנשים בעיניים ובסוף כן הכניסו אנשים שאין להם כרטיס. המרוויחים הגדולים מכל הפרשה הזאת הם הספסרים. המפסידים הם כמובן אנחנו, התושבים, שנכנעים בכל פעם מחדש לקרקס שמנהל ראש העיר ומשלמים ממיטב כספנו על סדר עדיפויות מעוות".

לשטח המופע אמש נאסרה הכנסת בקבוקי שתייה והיה מי שניצל את החום והצמא הגדול ומכר כוס קטנה של מים בשמונה שקלים לבאי ההופעה. מדובר באחד הזכיינים שעבד במקום ומיד כשהתברר המחיר המופקע הוא התבקש על ידי מנכ"ל החברה לבידור ובילוי חולון שמשון חן למכור בחמישה שקלים. אבל עד אז הייתה התרעומת על המחיר המופקע.

"אנשים שהגיעו עם בקבוקי מים מינרליים נדרשו להיפטר מהבקבוקים בכניסה, אבל ככל הידוע לי, החוק קובע אחרת: חוק הגנת הצרכן אומר שכל עוד לא מדובר במסעדה, שזו מהות ההכנסות שלה, אסור שהקהל יהיה שבוי למזון שנמכר במקום ההופעה, ולכן מותר להכניס כל דבר שזהה למה שנמכר בפנים. כלומר, מים. החוק הזה תקף גם להופעות וגם למגרשי הספורט", סיפר אחד התושבים.

מהחברה לבידור ובילוי חולון נמסר כי "מספר חברות זכו במכרז להפעלת הדוכנים. כל הדוכנים מכרו מים בחמישה שקלים לכוס, למעט חברה אחת שמכרה כוס מים בשמונה שקלים. כשנודע הדבר, מיד פנתה החברה לבידור ובילוי לזכיין המדובר והוא הוריד בו במקום את מחיר המים לחמישה שקלים".

שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי חולון, ביקש לציין: "המשטרה לא מאשרת הכנסת בקבוקים. לכן, מזגו מים מינרליים לכוס בגודל של בקבוק מים. מחיר של חמישה שקלים לבקבוק מים מינרליים זה מחיר סביר מאד גם בקיוסקים בעיר ובכלל. תודה לכל מי שהגיעו, ההתנהגות היתה למופת. שאפו לקהל ולמארגנים ולכל מי שנטל חלק".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מטרתו המוגדרת של המופע היתה שישתתפו בו רק תושבי חולון ואכן, חלוקת הכרטיסים המוקדמת בוצעה ללא תשלום לתושבי חולון בלבד (מגיל 12 ומעלה), באמצעות חברה חיצונית באתר אינטרנט ייעודי. על מנת למנוע תופעת ספסרות או העברה של כרטיסים לכאלה שאינם תושבי חולון, הוחלט כי ייבדקו תעודות זהות בכניסה לאירוע ואכן כך נעשה אולם באופן ספורדי, וזאת על מנת למנוע עומסים בכניסות ולוודא זרימה של הקהל למופע. בשעת תחילת המופע החליט מפיק האירוע, תוך התייעצות עם המשטרה ועם אגף הביטחון בעירייה, לאפשר כניסה חופשית לאירוע גם לקהל נוסף".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דוד

    סתם אנשים רעים שמחפשים רק רע נכון שמחירי שתייה היום מופקעים אבל אני הבתי בקבוק מים איתי ונתנו לי להיכנס ובכניסה כן בדקו כרטיס ולא נתנו להיכנס בלי כרטיס אנשים רעים מחפשים מה לא היה טוב תסתכלו עם חצי הכוס המלאה !!!

  2. חולונית

    מופע מהמם כל הכבוד!!! הקהל החולוני התנהג למופת ולמרות הצפיפות כולם הסתדרו ושרו ונהנו שאפו הן למארגנים והן לכל חולון

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל מי שנרשם לאתר "הייעודי" סביר שיקבל טלפון לפני הבחירות…קנו קהל אוהדים בכסף של הארנונה שאני משלם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר