קינן. "זמן למהפך"
שי קינן

שרי הליכוד הגיעו לפתיחת קמפיין הבחירות של שי קינן

קינן המתמודד בבחירות לראשות העיר: "לחולון יש כל הנתונים להפוך לעיר המובילה בארץ וזה הזמן המתאים לשינוי". צפו:

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:05

שי קינן, חבר מועצת עיריית חולון מטעם מפלגת "חולון מתחדשת", בתמיכת הליכוד וכולנו, פתח אמש (רביעי) את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר. האירוע החגיגי נערך במוזיאון חולון בהשתתפות כאלף איש, תומכים ופעילים, בנוכחות שר התחבורה ישראל כץ והשר לבטחון פנים גלעד ארדן מהליכוד, שר הכלכלה אלי כהן, תושב חולון, ממפלגת כולנו וח"כ נאוה בוקר ממפלגת הליכוד.

את הערב פתח השר כץ באומרו: "אני שמח להיות בעיר חולון שנעשים בה הרבה דברים ויש בה עשייה אך בכל גוף יש רגע שמגיע לשינוי סדר עדיפויות ואת שי, הפעיל מאוד בעיר, אני רוצה לראות כראש עיר. כיום אני מקדם את המחלף בכביש 4 שייתן מענה ליציאה לכביש 4 מצד צפון והרכבת קלה ויחד עם שי חולון תצעד קדימה".

צפו באירוע פתיחת הקמפיין: 

השר ארדן אמר: "השתתפתי בהרבה כנסים ולפי הכמות שהגיעה לכאן, שי יהיה ראש העיר הבא. על שי אני סומך. כשהוא רוצה להשיג למען חולון, הוא פונה אלינו והוא גם זה שהעלה את נושא השיטור העירוני ובזכותו תקום היחידה לשיטור עירוני בחולון. שי איבד את כסאו כסגן ראש העיר כי נאבק על מחיר הצהרונים בחולון. שי יכול להביא את חולון לאחת הערים המובילות".

השר כהן: "בחמש השנים האחרונות לא נעשה מספיק בעיר חולון והעיר זקוקה לשינוי. העירייה לא סופרת את התושבים, לדוגמה כמו בהיטל ההשבחה שעיריית חולון גבתה והצלחתי לקדם את ביטולו בעזרת היועץ המשפטי לממשלה. תקציב העירייה אינו אמור להיות רק מהארנונה אלא ממשרדי הממשלה ועיריית חולון לא מקדמת את האינטרסים של התושבים בממשלה. שי בהחלט מכיר את הממשלה מקרוב ויוכל לסייע כך לטובת העיר ולהצעיד אותה קדימה".

ח"כ  בוקר ציינה את פועלו של שי בנושא הכנסת מכוניות כיבוי קטנות לחולון וכי אלמלא הלחץ שלו בוועדה שהקימה בנושא, הדבר לא היה יוצא אל הפועל. עוד אמרה בוקר כי היא מקווה שהפיילוט יסתיים בקרוב וחולון תקבל ראשונה את מכוניות הכיבוי הקטנות שמסוגלות להיכנס בכל כביש ובכך חולון תהיה בטוחה יותר".



את הערב חתם קינן באומרו: "בואו לא נדבר על הבחירות הקרובות אלא נדבר על העתיד. שני ילדי תכף יחזרו אל מערכת הלימודים מהחופשה הגדולה ואני שואל את עצמי מעניין מה יהיה עתידם, אילו כלים אתן להם לחיים האמיתיים. אני רוצה שייצאו עם הכי הרבה כישורים לעתיד. לנו לא היו סמארטפונים וטבלטים ואנו צריכים לשאול את עצמנו באיזה עולם נחיה. אני מסתכל על חולון ב-25 השנים האחרונות – נעשו הרבה דברים טובים והרבה תהליכים. עכשיו צריך להסתכל קדימה אל עבר החדשנות והעתיד, אל תכנון ארוך טווח המתחשב בצורכי התושבים. לחולון יש כל הנתונים להפוך לעיר המובילה בארץ וזה הזמן המתאים לשינוי. אני קורא לכם ללכת איתי אל העתיד".

קיראו עוד באותו נושא:

ששון בפתיחת קמפיין הבחירות: "2,000 יח"ד לזכאי משרד השיכון"

עמוס ירושלמי על האיחוד עם בוזגלו: "גם למוטי ששון לא היה ניסיון"

מייקל בוזגלו מתמודד על ראשות עיריית חולון

מה מתכנן שי קינן, מועמד הליכוד לראשות העיר חולון?

מורן ישראל מצטרף למרוץ על ראשות העיר: "חולון היא הבית שלי"

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר