צילום: דודי חסון

מחאה נגד הופעתו של אייל גולן בחולון: "העירייה צריכה להיות קשובה לציבור"

קולות התנגדות בחולון, בעיקר בקרב נשים, בעקבות הופעתו הקרובה של הזמר אייל גולן בחולון בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 13.12.18 15:16

קולות של התנגדות ומחאה בחולון, בעיקר בקרב נשים, בעקבות הופעתו הקרובה של הזמר אייל גולן בחולון בשבוע הבא: "ההופעה ממומנת מכספי ציבור והיא ממשיכה לחבק ולהביא אדם שלא התנצל על מעשיו", טוענות המתנגדות.

במסגרת אירועי סוף השנה ייערך בהיכל טוטו חולון מופע משותף של משה פרץ ואיילן גולן. המופע ייערך ב-20 בדצמבר ובהמשך לקולות המחאה שנשמעו בשנה שעברה נגד הופעתו של גולן בעיר, גם הפעם קמה התנגדות להופעתו בחולון.

לדברי המתנגדים, הזמר שזכה השבוע באות יקיר הזמר הישראלי במשכן הכנסת על ידי חברת הכנסת נאווה בוקר, לא ראוי להופיע בעיר בגלל הפרשה שבה היה מעורב ושבעקבותיה נעצר אביו. יש לציין כי בסופו של דבר לא הוגש נגד הזמר כתב אישום. ואולם, לטענת המתנגדים, הדברים שיוחסו לגולן מהווים כתם מבחינה מוסרית, וכי אין לקיים אירוע הממומן באופן חלקי על ידי עיריית חולון והמרכז לצעירים. אחת הפעילות בחולון, אמרה: "חבל שלאנשים לא חשוב המוסר והערכים, הם מוכרים את החינוך של ילדיהם תמורת הופעה של כמה שעות".

מפעילה נוספת נמסר כי: "חבל שעיריית חולון לא לומדת מניסיון העבר, כבר היתה מחאה וזה הזוי שבאופן רשמי, על ידי העירייה, הוא יוזמן. העירייה ממומנת מכספי ציבור והיא צריכה להיות ממלכתית וקשובה לרחשי הציבור, ובמקום זאת היא פוגעת בציבור. לא חסרים אמנים מוצלחים ואהובים שיגיעו להופיע פה, בייחוד שכבר היתה התקוממות לגביו בשנה שעברה".



מנגד יש כאלה שתומכים בהגעתו של גולן. "אייל גולן הוא זמר ענק והרבה אנשים בעיר שמחים שהם יכולים להגיע להופעה שלו בבית שלהם – העיר חולון", אומר תושב העיר: "הוא זוכה מאשמה, לא הוגש נגדו כתב אישום, אז על מה כל הרעש? האולם יהיה מלא כפי שהיה בשנה שעברה ומי שלא רוצה לבוא ולשמוע אותו יכול להישאר בבית. הוא תרם רבות לזמר הישראלי ועל כך קיבל את הפרס השבוע בכנסת ישראל".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "עיריית חולון מביאה מעת לעת לעיר מופעים של אמנים מובילים ואהודים להנאת התושבים כפי שייעשה גם בשני המופעים הקרובים בהם ישתתפו משה פרץ, אייל גולן, אברהם טל, מוש בן ארי ועוד. למותר לציין, שאייל גולן נמנה עליהם שכן מדובר בזמר פופולרי מאוד, שזוכה להצלחה גדולה ולביקוש רב ורק השבוע הוענק לגולן בכנסת ישראל אות יקיר הזמר העברי. רשויות מקומיות רבות מכל רחבי הארץ מזמינות אותו להופיע בתחומן וזאת בנוסף להופעות רבות שהוא עורך. עירייה אינה גוף חוקר או שופט ואייל גולן לא הואשם בדבר לאחר שהמשטרה והפרקליטות סגרו את התיק נגדו לפני כחמש שנים".

מליאם הפקות נמסר: ״אייל גולן נבחר לזמר ה-70 של מדינת ישראל ונבחר בפעם השמינית ברציפות לזמר השנה במצעד השנתי של ישראל ושל תחנות הרדיו האזוריות. בנוסף, סגר את השנה האחרונה עם למעלה מחצי מיליון צופים בסיבוב ההופעות בכל רחבי הארץ.
"אייל גולן יופיע בעיר חולון וזהו כבוד גדול. אנו בטוחים שרבבות מתושבי העיר יהיו שמחים ומאושרים להופעה ורק מבקשים להזכיר לכמה יפי נפש שהוא יצא חף מפשע ומעולם לא הואשם, המשטרה והפרקליטות סגרו באופן נדיר את התיק בתוך שלושה חודשיים בלבד והוכח שהמתלוננות העידו עדות שקר. אנו מדגישים שמי שמעלה את הסיפור מחדש עושה עוול לאדם חף מפשע״.

עוד באותו נושא:

מרצ בחולון נגד אייל גולן: "אחת מתוך אחת דורשות את ביטול המופע"

מחאה נגד הופעתו של אייל גולן בחולון: "בושה גדולה לעיר"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

31 תגובות
  1. טל

    קומץ שמאלניות מתוסכלות. תשבו בבית ואנחנו נרקוד ונהנה, זו מדינה דמוקרטית. אדם בלי כתב אישום בכלל

  2. אנונימי

    עזבו כבר את אייל גולן הוא גוכה מאשמההה….
    סתם אנשים שאין להם חיים

  3. דוד

    אני לא מבין מדוע תושבי חולון לא עושים מחאות נגד מדינת ישראל שאונסת את כול המדינה עם מיסים ועליות מחירי חשמל מים ארנונה וכו…

  4. מישהי

    תפסיקו כבר עם הצביעות שלכם!!!!!!
    אייל גולן זמר מעולה. הוא לא אשם שאביו עשה מעשים שלא יעשו!!!!!!!
    די כבר!!!!!!
    אייל גולן אנחנו איתך!!!!!!!!!?

  5. שי

    להתנצל על מה הוא צריך בדיוק הוא לא הורשע בכלום מדובר בחבורת נשים מתוסכלות משועממות ממורמרות

  6. חולוני גאה

    אבקש להוציא סקר שיכלול נשים וגברים תושבי חולון אם 10 אחוז רעשנים לא רוצים עת אייל גולן זה לא אומר כלום על רוב תושבי העיר

  7. תלכו עליו כפרה כחבות

    אליהים ישלח להם את כל המחלות אמן
    ערב טוב אייל

    כל השמאלנים חולי נפש

    בסוף נגיע לאזור שלכם ונפריע לכם בכל הצגה אתם ממש מחפשים את מלחמת האחים הזאת חתיכת טינופות

    צריך להעיף אתכם מהמדינה

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מישהו חייב להפסיק את הטירוף הזה, את הרדיפה המרושעת הזו ! נשים מטורללות שתפסו טרמפ על אייל גולן בגלל היותו מפורסם ומשתמשות בו כדגל למנף את האג׳נדה שלהם! זו כבר שפיכות דמים ! צריך לעצור את זה במיידי! גיא פלג בכבודו ובעצמו יצא אתמול לתקשורת ,כן זה שכביכול חשף את הפרשה! הבן אדם אומר בפירוש דיי לעלילת הדם הזו ! דיי מספיק ! האדם יצא חף מפשע וללא ספק אם היה לפרקליטות הסיבה להעמידו לדיו היא הייתה עושה זאת ללא ספק! אז יש חוק ! והחוק אומר חף מפשע! כבדו את החוק ורדו ממנו !!!

  9. אירית נגר

    אייל גולן לא ראוי לקבל פרס ובטח לא להגיע להופיע העיר שהוא לא רצוי בה….עצם העובדה שהיה בדירה שכורה שהושכרה על ידו ועל שמו יחד עם אביב ו 4 קטינות אומרת שהוא אשם…הןא בטח לא שיחק איתם דוקים או מונופול…והן אמרו והצהירו כי קיבלו כסף וזהב תמורת סקס. זה שהוא לא הורשע זה רק כי היה לו עורך דין טוב שקיבל הרבה כסף ורקם עיסקה בה האשמה תועבר על שמו של אייל כדי לא לפגוע לו בפרנסה….הוא אשם והיה בדירה ועשה את מה שעשה ועל כך בטוח לא מגיע לו פרס והופעןת….אנו מתנגדים להופעתו ורואים בו עבריין מין ואדם לא מוסרי ולא ראוי לקבל פרס ובטח לא לשמש מודל ודגם….הוא בושה לאנושות ואני כתושבת העיר שמשלמת מיסים דורשת מהעיריה לבטל את הופעתו לאלתר.

  10. בורא עולם ישלם לכן אמן

    הכחבות האלה מתות על מחבלים אפסיות ומנוולות שגם ביום של פיגוע החמלה שלהם זה למחבלים ולא לעם שלהם

  11. משה בצלאל

    מספיק כבר הבן אדם לא יצא אשם מספיק כבר הרוב נשים כל הזמן מתלוננת הוא הופיע וזהו

  12. ציפי

    כתושבת העיר חולון,שמחה לשמוע שאייל גולן מופיע באים בשמחה.לא שמעתי על שום מחאה

  13. קנוניה שלא נגמרת

    לדעתי משהו עומד מאחורי כל הבלאגן הזה אין מצב אחר !!! עברו שנים לא הוגש נגדו כתב אישום לא הורשע.תמיד שיש לאייל הופעה שמחה מנסים בכוח להחיות מחדש את הנושא

  14. מירי

    לא צריך את אייל גןלן בעירנו יש מספיק זמרים מעולים שגם מהווים דוגמא לנוער בהתנהגותם.
    כל מי שיכול להרשות לעצמו עורכי דין מהשורה הראשונה יצא מהתיקים האלו האחרים ישבו בכלא.
    ואף אבא בישראל לא היה רוצה שכך יתייחס גבר מבוגר לבת שלו וינצל את מעמדו.

  15. תמר

    נשים יקרות למדו את בנותיכם לשחק דוקים ו מונופול במקום ללכת להופעות: בגיל כל כך
    צעיר מעורטלות ,מינימום בגדים, מרוחות בפנים בכל צבעי הקשת ושפת הדיבור והסיגנון שלהם מביישת את השפה העברית. החינוך והיסודות באים מהבית אחר כך מהרחוב, לכן יש לכם תלונות כי הפסקתם להסתכל מה קורה ב-ד אמותיהם, שימו לב איך "הצדיקות" שלכם עונות ומדברות אליכם, בכל תחום בחיים אתם תעבירו את האשמה והכישלון על אחרים, אתן סוג של…..

  16. אח שלי אייל גולן

    שבת שלום. איל היקר . אני חייב לשתף אותך בהרגשה שלי . אני ממש מזדהה איתך . על מה שאתה עובר… הקינאה והצרות עין של אנשים. משגעת אותי . כמה אפשר על הגב שלך לעשות כותרות . חלס ליכלכתם כמה אפשר עוד לרדת נמוך

  17. שוש

    רדיפה זה כבר ביזיון מה שעושים לאייל גולן,תרדו כבר מהגב שלו כל אחד עושה הון פולטתי ופירסום על הגב שלו בושה וחרפה על שינאת חינם והצביעות שיש בכם

  18. מורן

    אייל גולן – שבוע טוב שבוע מבורך מלא בבשורות טובות.עברו 6 שנים מאז שהתפרסמה הפרשה והוכח מעבר לכל ספק שאייל לא פשע ולא חטא.
    הגיע הזמן לכבד את בדיקת המשטרה ולהפסיק לרדוף אחר זמר אהוב ולשפוט אותו אך ורק כפי יכולתו המוזיקלית ותרומתו לקהילה!
    זוהי הדרך הטובה והחיובית שכולנו צריכים לדבוק בה!
    שבוע נפלא והרבה אור ופרגון

  19. מירי

    לא שמעתי בעיר על ״מחאה״ אבל תודה שגרמתם לנו לקנות כרטיסים ולהגיע למופע של הזמר הכי ענק בארץ!

  20. יעל

    אייל גולן היקר שבוע טוב ומבורך לך ולמשפחתך! הטוב שיש בך ינצח את הרע הקטן שרודף אותך המון המון זמן זה כבר לא נשמע טוב

  21. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל העיר מחכה בכבוד גדול ובתודה ענקית לאייל גולן שיבוא בבקשה להופיע בעיר ואני מבקש מכל תושבי העיר לבוא מול אותן שמאלניות ולומר להן שהן בעצמן לא רצויות פה מפלגת מר"ץ שרץ לא רצויה בעיר חולון אייל גולן מלך ישראל הזמר הכי גדול אי פעם בישראל העיר חולון מברכת ומצפה להופעה זה כבוד ענקי לעיר שהזמר הגדול הזה מבכים להופיע פה

  22. גאון

    עבר כל פרופרציה. אני באמת שלא נתקלתי במקרה כמו אייל גולן אם כזה חוסר פרופרציה בין מה שקרה לבין כמה שמתעסקים בו. זה כבר לא נורמלי. אני באמת לא יודעת איך הוא מתמודד.
    התקשורת פתחה את עניין אייל גולן בתרועות וצלצולים ואצל הרבה אנשים זה נשאר בתודעה כל האשמות שאמרו בהתחלה. אבל שהבנות שיקרו ולאייל לא היה חלק בזה….שמו כתובית קטנה שאנשים חלקם לפחות לא רוצים להבין.

    עכשיו, מתוך כל זה בחקירות הוא הודה על דבר שקרה לא במקרה…ועצר. די עזבו אותו באמת

  23. דניאל

    אתם לא יכולים לתת כל הזמן במה לקומץ.
    אייל גולן לא זמר טוב או זמר אהוב הוא נבחר לזמר הכי אהוב ב70 שנים לעיתון של ידיעות אחרונות .
    תכבדו את עצמכם תקשורת. זה לא ראוי לשיחה בכלל.

    ועוד המוצעות משקרות, הוא אפילו לא התנצל, התנצל כמו גדול.

    למה הן מקבלות כל כך הרבה במה ???? מה יש יש לכם ???? כדי שיכנסו לאתר שלכם את הורסים קריירה של בן אדם ? בושה וחרפה.

  24. אודי עמר

    אני בתור פקח ואפילו שוטר הייתי מתחשב בקשישה ואפילו הזהרה לא הייתי נותן. רק מסביר לה על החוק החדש שיצא. אבל נראה שאלה רק חיפשו לעשות את היום עבודה שלהם ולא הראו אפילו טיפת בושה מול קשישה בת 80 ועוד קטועת רגל על כיסא גלגלים. ממש חוצפה ובושה גדולה למשטרת ישראל ולמדינה. הם תמיד מלאי ביטחון ואנרגיה רק בגלל שהם בעלי סמכות שזה מה שנותן להם את האומץ לעשות את כל מה שהם עושים. אבל באמת היה נראה שעומד משהו מאחורי הסיפור הזה. אני שונא שונא איך שהמדינה הזאת מתנהלת שונא ברמות שאי אפשר לתאר. אבל כל מי שנמצא בצמרת המדינה נראה שדווקא טוב לו עם כל התרבות הזאת שהם רק מנסים לשמור על זה כמה שיותר, כך שכל מה שמפריד זה הסמכות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר