איתי רפאל פרץ ז"ל
איתי רפאל פרץ ז"ל

"ילד שלי, כמה שאתה חסר. אף אחד לא יוכל להבין כאב של אימא"

אמו של איתי פרץ, בן 17 במותו, תיארה במילים מצממרות את הכאב שלא נגמר

פורסם בתאריך: 28.7.19 16:02

"היום לפי התאריך הלועזי הלכת לעולם האמת כפי שאומרים. יש כאלה שאומרים שזה מקום טוב,ועובדה שאף אחד לא חזר משם אבל אני בטוחה בדבר אחד נסיך של אמא שאתה לא סובל. סבלת שנה שלימה ולחמת בגבורה ובשקט שלך חיזקת אותנו", את המילים המצמררות האלה כתבה סימי פרץ, שאיבדה לפני שנתיים את בנה איתי, תלמיד אורט חולון, שנפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן. בן 17 במותו.



מותו של איתי הכה רבים בהלם ובצער. הילד האהוב שהלך לעולמו, היה דמות אהודה בבית הספר. לפני מותו, בזמן שהתמודד עם מחלת הסרטן, אף התגייסו הורים ותלמידים להפנינג ענק – "האור שבאיתי", שנועד לגייס כספים לצורך טיפולים רפואיים. אלא שלמרות המאבק הנחוש במחלה, איתי נפטר והותיר אחריו הורים, סימי ודני, שתי אחיות ואח.

האם סימי, שהצטרפה למאבק ההורים להסרת האנטנות הסלולריות באורט חולון, שם למד בנה, חשפה היום את הכאב הרב שאיתו היא מתמודדת

"ילד שלי, אהבה של אמא כמה שאתה חסר. חסר לי הצחוק, החיבוק, השיחות שהיו לנו ובעיקר האהבה שלך. אין רגע שאני לא מזילה דמעה. אנשים אומרים לי תהיי חזקה. טוב, נו אז מה? אני חזקה וזה יחזיר אותך אליי? ברור שלא אבל אני משתדלת למען שאר בני הבית, כי אני יודעת שזה מה שאתה היית רוצה שיקרה והחיים חזקים מאיתנו", כך כתבה בדף הפייסבוק שלה.

"היית רוצה שנמשיך לחייך,לצחוק ולהמשיך הלאה ואכן זה קורה אבל אף אחד לא יוכל להבין כאב של אימא ואני לא מאחלת לאף אחד להיות במקום הזה", כתבה בהמשך והוסיפה: "תשעה חודשים נשאתי אותך בגופי, והרגשתי כל תזוזה שלך ואחר כך האושר העילאי ללדת אותך ולגדל ילד למופת, ואז ביום בהיר זה נגדע בגלל מחלה ארורה".

עוד כתבה האם סימי: "איתי שלי, חלפו שנתיים ועוד כל החיים לפנינו. זה לא הגיוני וזה גם בלתי נתפס, והצער גדול מנשוא עוצר נשימה. נסיך שלי, בן הזקונים שלי, נוח על משכבך. אתה איתי בנשמתי ובנשימותיי בכל רגע. אוהבת אותך הכי הרבה בעולם אמא".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 עוד באותו הנושא:

 

אמו של איתי פרץ ז"ל מצטרפת למאבק ב"אורט": "שילמתי מחיר כבד"

אמו של איתי פרץ ז"ל: "11 חודשים שאיני יכולה להריח אותך"

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר