נלחמים בחולדות: מבצע עירוני למיגור המכרסמים בעיר

באחרונה נשמעו לא מעט תלונות מצד תושבי העיר על חולדות באזורי המגורים. כעת, מודיעה עיריית חולון על מבצע רחב היקף למיגור המפגעים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 11.11.19 12:43

עיריית חולון ערכה בשבוע שעבר מבצע מרוכז לטיפול במפגעי החולדות בשטחים הציבוריים ברחבי העיר. במסגרת המבצע, שכלל 235 הדברות, שבוצעו לאחר ניתוח כלל הפניות שהתקבלו ומיפוי האזורים המוּעדים ברחבי העיר. במסגרת המבצע, בוצעה הדברה גם במחילות שאותרו ובפתחי ביוב. בכך, יוּשר קו מול הפניות הרבות שהתקבלו בעירייה בנושא.



מאגף שפ"ע בעירייה, שאחראי על מבצע ההדברה, נמסר, כי את תוצאות פעילות ההדברה ניתן יהיה לראות בחלוף כשבועיים, מרגע אכילת החומר הרעיל על ידי החולדות.

עוד נמסר כי הטיפול בנושא מניעת מפגעי חולדות בשטחים הציבוריים מצוי בעדיפות גבוהה ואגף שפ"ע עושה ככל שביכולתו על מנת לתת מענה מהיר ויעיל באמצעות מדביר שמועסק על ידו, תוך שיתוף התושבים ובעלי העסקים בשטחיהם הפרטיים.

אגף שפ"ע בעיריית חולון מבצע הדברה בשטחים הציבוריים על פי הנחיות המשרד להגנת הסביבה ותקנותיו, הן באופן יזום על פי זיהוי מקומות מוּעדים, והן על פי קריאות שמתקבלות. האגף פועל בתיאום עם כלל האגפים הרלוונטיים בעירייה לשם מתן מענה שלם לתושבים ואף מינה מנהל יחידה לפיקוח על עבודת המדביר, לשם להגברת הקשר עם התושבים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

בקרוב תצא העירייה למכרז הדברה מקיף ובמקביל החלה בפעילות משותפת עם תאגיד מי שקמה לשם יציאה למכרז שייתן פתרון הדברה מערכתי גם להימצאות מכרסמים בתעלות הביוב.

עוד באותו הנושא:

חולדות שורצות בסוקולוב: "הן מטפסות כמו נינג'ות" I צפו:

התושבים חוששים: "מכת חולדות ברחוב – הן מטפסות על הקירות ונכנסות לבתים"

צפו: החולדות בשכונה השתלטו גם על האוכל של חתולי הרחוב

 

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תפסיקו לתת אוכל לחתולים אז הם יאכלו את כל המכרסמים כי זה האוכל שלהם ,ואם תמשיכו לתת אוכל לחתולים לא יעזור כל ההדברות אלא תמצאו נבלות של חתולים ביחד עם המכרסמים יש שרשרת מזון בטבע מי שלא מבין זאת ימשיך לסבול והפעם מריח של נבלות בהצלחה לכם בשכל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר