צילום: file404 / shutterstock.com

הריחות הרעים, ההתגייסות למען הפצוע והרכב שהתהפך: סיכום השבוע בחולון

כל מה שקרה השבוע בחולון: הידיעות והכתבות שלא כדאי להחמיץ

פורסם בתאריך: 23.11.19 09:48

מי יפעיל את דוכן הפלאפל? משפחתו של פצוע בתאונה מבקשים עזרה

בתחילת השבוע נודע על טל קופרשטיין, אב לחמישה מחולון, מתנדב באיחוד הצלה שנפגע בתאונת דרכים בעת שהיה בדרכו לאירוע חירום אחר. טל עדיין מאושפז ונדרש לתקופת החלמה ממושכת. משפחתו נותרה ללא המפרנס היחיד בבית וללא מי שיפעיל את דוכן הפלאפל שלו, ולשם כך פנו בבקשה לתושבי העיר. >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

 

הסירחון שאופף את חולון: מה מקור ריחות הצחנה בעיר?

תושבי השכונות המזרחיות בחולון מתלוננים בימים האחרונים על ריחות צחנה עזים. לדבריהם מדובר במפגע סביבתי מוכר של ריחות רעים באוויר, אך בשבוע האחרון תדירות הריחות העזים עלתה בצורה ניכרת. האם הריח נובע מאתר הפסולת בחירייה? >>>להמשך הכתבה לחצו כאן



140 שתילי מריחואנה: נתפסה מעבדת סמים בחולון

המשטרה תפסה כ-140 ק"ג שתילים החשודים כמריאחונה נתפסו בבית מגורים ברחוב לוחמי הנגב בחולון. במעבדה נתפסו עשרות שתילים החשודים כמריחואנה במשקל כולל של כ-140 ק"ג ברוטו. תושב חולון בן 25 נעצר כחשוד בהפעלת המעבדה. >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

 

צילום: Yarygin / shutterstock.com

צפו: עשרות השתתפו במפגן תמיכה בעם האיראני

עשרות אנשים הגיעו השבוע לרחבת המידטק בחולון, לצורך מפגן תמיכה במאבק העם האיראני שיצא למחאה נגד המשטר. גל המהומות נגד המשטר הוביל את יוצאי איראן בחולון לארגן מפגן תמיכה במאבק העם, ברחבת המידטק, שבה הונפו זה לצד זה דגלי ישראל ואיראן. >>> לצפייה לחצו כאן.

תיעוד: התהפכות מכונית הסבתא והנכדה שניצלו בנס

אי אפשר היה לפספס את הסרטון שתיעד את הרגעים של התהפכות מכונית בכביש 4 קצת לפני הירידה לחולון, לאחר שרכב פרטי אחר סטה מהנתיב והתנגש בה בעוצמה. "הכל היה כמו בהילוך איטי, רק התפללתי שזה ייגמר", סיפרה ויויאן בירנפלד שנהגה במכונית שבה ישבה גם נכדתה.  >>> לצפייה בסרטון לחצו כאן.

 

 

לא נותנים מנוח: שנתיים לאחר שנפטרה, הגיעה דרישת חוב

שנתיים לאחר מות אמם, ביקשו ילדיה למכור את דירתה שנותרה ריקה ברחוב שנקר בחולון, אך הופתעו לגלות כי גם מהקבר היא נדרשת לשלם על צריכת מים. "לא הבנו מאיפה זה בא, כי הדירה עמדה ריקה ללא שימוש". >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

אבל בחולון על מותו של בעל הקיוסק המיתולוגי באולם הפחים יוסף הרון

יוסף הרון, מי שהפעיל את הקיוסק המיתולוגי בסמוך לאולם הפחים, הלך השבוע לעולמו בגיל 84. הרון היה מוכר בקרב רבים מתושבי העיר, ודורות של ילדים, בני נוער ואוהדי הפועל חולון עברו לפני דלפק הקיוסק שלו שפעל במשך 40 שנה. "הוא היה חלק בלתי נפרד מהילדות שלנו". >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

יוסף הרון בתמונה שהופצה בפייסבוק

בריאות בעידן הדיגיטל: עשרות מומחים הגיעו לחולון במסגרת שבוע הבריאות בערי ישראל  

האם חשיפה למסכים גורמת להפרעת קשב? וכיצד ניתן לזהות "פייק דיאט"? שורה של מומחים הופיעו במהלך השבוע בפני מאות מתושבי חולון וסיפקו ידע וכלים לשמירה על אורח חיים בריא בעידן הדיגיטל, במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל, יוזמה משותפת של רשת שוקן וכללית.  >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר