סיכום השבוע: הפקח שפיזר אשפה, ההתגייסות למען הנערה ומי הרעיל את החתולים?

כל מה שקרה השבוע בחולון: הידיעות והכתבות שלא כדאי להחמיץ

פורסם בתאריך: 30.11.19 16:35

בעד ונגד: מחלוקת בין תושבי חולון על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת 

בעקבות ההשקה המוצלחת של מיזם התחבורה הציבורית בשבת בגוש דן, עם יותר מעשרת אלפים נוסעים, עלו קריאות להרחיבו לערים נוספות, בהן חולון, בת ים וראשון לציון. לצד הקולות שתומכים בהצטרפות חולון למיזם, יש גם תושבים שדורשים לא לפגוע בסטטוס קוו שאף הפיצו עצומה נגד המיזם. >>> לכתבה המלאה לחצו כאן.



נלחמים באלימות: כוכב הפועל חולון שוחרר מסגל הקבוצה

הסנטר האמריקאי לאטביוס וויליאמס, כוכבה הבולט של הפועל חולון העונה, שוחרר מסגל הקבוצה לאחר התקרית האלימה עם אוהדים בסיום משחק ההפסד לנהריה במוצ"ש האחרונה ברבע גמר הגביע. הנהלת הקבוצה: "לא תהיה אלימות מכל סוג שהוא – גם על חשבון ההצלחה המקצועית של הקבוצה". >>>להמשך הכתבה לחצו כאן

חולוןניה וילאמס (משמאל) צילום עודד קרני

צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל

תיעוד: הפקח שפתח במבצע בילוש אחר תושבים שהשליכו זבל 

פקח העירייה שניסה לבדוק מי מהתושבים השליך אשפה מחוץ לפח, גרם לפיזור האשפה בכל הרחוב. בסיום המבצע שערך ביוזמתו, ניתנו קנסות לכחמישה דיירים בסכום של 320 שקל לכל אחד. למזלו הביש, תושבת הרחוב הצליחה לתעד את הפקח-בלש בזמן המעשה. >>> לצפייה בסרטון לחצו כאן.

למען רביד: תלמידים מחולון התגייסו לעזרת נערה מרמת גן שנכוותה קשה בכל גופה

בזכות תלמידת יב' באורט מחולון, בית ספר שלם התגייס כדי לעזור לרביד סולם בת ה-15 מרמת גן שנכוותה קשה בתאונה, ולארגן ערב התרמה לה ולמשפחתה, שנותרה חסרת כל בשל מימון הטיפולים היקרים בחו"ל. >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

עמית ורביד

עמית ורביד

 

סערת לאה צמל: ארגוני הימין איימו לפוצץ את הקרנת הסרט במידטק חולון

הסרט הדוקומנטרי מעורר המחלוקת "לאה צמל, עורכת דין" ממשיך לעורר מהומה. בעקבות פרסום מועד חדש להקרנתו במידטק חולון, שלח יו"ר ארגון "בצלמו" שי גליק מכתב לראש עיריית חולון מוטי ששון, בדרישה לבטל את ההקרנה בטענה כי הוא מעודד תמיכה בטרור. עיריית חולון: "ראש העירייה אינו צנזור ואינו מתערב בתכנים אמנותיים. >>>להמשך הכתבה לחצו כאן

תלונה: אם לתלמידה טוענת שמנהלת בית הספר משפילה את בתה

אם לתלמידת כיתה ח' בחולון טוענת כי בתה עברה סדרה של השפלות מצד מנהלת בית הספר, שכללו דרישה לצבוע את שערה הבלונדיני לחום ושיימינג בפני כל התלמידים. בעקבות ההשפלות, כך טוענת האם, נאלצה הבת לעזוב את בית הספר. עדויות דומות נגד המנהלת נשמעו מפי הורים נוספים >>> להמשך הכתבה לחצו כאן.

 

מי הרעיל את חתולי הרחוב בחולון? ומי התושב שפיזר בגינה רעל עכברים?

בחודשים האחרונים התגלתה תופעה מדאיגה: אל השירות הווטרינרי העירוני בחולון, הגיעו חתולי רחוב שהורעלו מחומרי הדברה. מדובר בחומרים שפוזרו באופן פרטי, כנראה על ידי תושבים, בחצרות ובגינות בניינים משותפים. הווטרינר העירוני הגיש תלונה במשטרה, שכן מעבר לסבל הנגרם לחתולי הרחוב, מדובר על עבירה על החוק>>>להמשך הכתבה לחצו כאן

הרעלת חתולים

 

בשורה לתושבי חולון: מסלול ההמראות הראשי בנתב"ג שנפתח מחדש צפוי להפחית את הרעש בלילות

השבוע נפתח מחדש מסלול ההמראות הראשי 08-26 בנמל התעופה בן גוריון שהיה סגור לפעילות תעופתית לצורך עבודות תחזוקה תקופתיות. פתיחת המסלול תביא להקלה ברעש ההמראות בלילות, שהשפיעה על יישובים סמוכים, בהם משמר השבעה, לוד, גינתון, בית דגן, ראשון לציון וחולון.>>> לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר