בת אל דרמר
בת אל דרמר

מפעל התנדבות של נערה אחת: בת אל דרומר לא מפסיקה לתרום

היא רק בת 16 וחצי, אביה עזב כשהייתה בת 3, אבל אמה לימדה אותה תמיד לראות את האחר. התוצאה: שורה של פעילויות התנדבות, ובראשה הקבוצה שהקימה כדי ללוות ולשמח מאושפזים

פורסם בתאריך: 26.1.20 15:57

היא רק בת 16 וחצי, וכבר עומדת בראש פרויקט ענק של נתינה מעורר השראה: בת אל דרמר מחולון, שמחלקת את זמנה בשורה של פרויקטים התנדבותיים, גם במשטרה, ואף הקימה קבוצה בשם "להעלות חיוך", שבאמצעותה מגיעים בני נוער לבתי החולים ומשמחים את המאושפזים.

את החינוך לנתינה קיבלה מהבית. עוד כשהייתה ילדה, אמה הייתה שלוחת אותה לבית הספר עם כריך נוסף, למי שזקוק. וכך, הילדה שגדלה בתל גיבורים ללא אב, לאחר שעזב את הבית כשהייתה בת שלוש, הפכה למעין מפעל התנדבות בעיר.



האם, ליאת דרמר, הקפידה כל השנים שלא לתת לקשיים שעמן התמודדו, להשפיע על הנתינה והתרומה לקהילה, ובמקביל לא לגרום לכך שייפגעו בהישגים של בתה. כבר בגיל צעיר החלה בת אל להסתכל סביבה, על השכונה בה גדלה, על הילדים בבית הספר ועל העיר שלה והחלה לחשוב כיצד היא יכולה לעזור ולתרום.

אחד הפרויקטים שמקדמת בת אל הוא "להעלות חיוך", במסגרתו היא ובני נוער נוספים מגיעים אל המרכז הרפואי וולפסון בחולון, מלווים את המאושפזים, משוחחים עמם ולא פעם מפתיעים אותם בדברי מתיקה ומאפה. כשהיא לא בבית החולים, מתנדבת בת אל בסיירת השיטור הקהילתי, או יחד עם אמה בעמותה ההתנדבותית "גבר מי שנותן", שם השתיים מסייעות להפיק מסיבות בת ובר מצווה למשפחות מעוטות יכולת.

ומלבד כל אלה, בימים האחרונים, בעקבות הקור והגשמים, היא אספה שמיכות שאותן חילקה למחוסרי הדיור. בנוסף, לקראת פורים היא מתכננת משלוחי מנות, כפי שחילקה 150 משלוחי מנות בשנה שעברה. וכן, יש לה גם חשבון טיקטוק מתוחזק.



תגובות

2 תגובות
  1. רעות

    מחמם את הלב, מרגש לקרוא ! זה חינוך אמיתי!!! יישר כח וחיבוק ענק, גם לבת וגם לאם.
    תבורכו!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בת אל היא כמו כלנית צומחת בין הסלעים כל הכבוד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר