עיריית חולון
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

חברי המועצה בעקבות פיטוריי מנכ"ל העירייה: "עוד תהיה רעידת אדמה בוויצמן 58"

לאחר פיטוריו של יוסי סילמן, וחילופי ההאשמות הקשים בינו לבין מוטי ששון ב"השקמה חולון", חברי המועצה מגיבים ויש מי שבטוח שטרם נאמרה המילה האחרונה

פורסם בתאריך: 28.1.20 14:45

פיטוריו של מנכ"ל עיריית חולון יוסי סילמן על ידי ראש העירייה מוטי ששון, עוררה סערה בקרב חברי מועצת העיר. זאת, בפרט לאחר חילופי ההאשמות הקשים בין השניים, כפי שהובאו בהרחבה בכאן "השקמה חולון".

אתמול (שני) התבטא בחריפות סילמן בשיחה עם "השקמה חולון", וטען כי ראש העירייה גורם לנזק לעיר, והוסיף כי "כל שומרי הסף קרסו בעיר". מנגד, טענו בסביבתו של ששון כי החליט לפטר את סילמן לאחר שלוש שנים בתפקיד, משום שגילה חוסר נאמנות ואף הכשיל את ראש העירייה בעקבות שאיפותיו הפוליטיות.



הפיטורים חשפו את המתיחות הגדולה, עד כדי יריבות, בין ראש העירייה למנכ"ל היוצא, ומתברר אף שהשניים כמעט ולא החליפו ביניהם מילה בשנה האחרונה.

הבוקר, חברי מועצת העיר חולון, התייחסו בחריפות לדברים. חבר המועצה ניסן זכריה, מסיעת "עידן חדש בחולון", פרסם הבוקר פוסט בדף הפייסבוק שלו, שבו מתח ביקורת, וציין: "פיטוריו של מנכ"ל העירייה תא"ל במיל' יוסי סילמן, מי ששימש מנכ"ל העירייה במשך שלוש שנים נעשתה אומנם בצורה חוקית, אבל ראש העירייה נדרש להסביר הן לחברי המועצה והן לציבור, מהן הסיבות האמיתיות שהביאו לפיטוריו של מנכ"ל שנחשב בעיניי רבים כמי שסייע לראש העירייה לזכות בכהונה נוספת על חודו של קול. אמירותיו של תא"ל סילמן על רקע פיטוריו מדאיגות ביותר".

 

חברת המועצה ד"ר קרן גונן מסיעת "חולון בראש" מסרה ל"השקמה", בעקבות הפירוטים: "בשיתוף הפעולה שלי עם סילמן בשנה האחרונה, זכיתי למענה ראוי כמצופה ממנכ"ל עירייה. יחד עם זאת, איני יודעת מה השיקולים של ראש העירייה לפטרו, וכולי תקווה שהם היו מקצועיים ולא פוליטיים או אישיים. אני מקווה שימצא במהרה מנכ"ל חדש כדי להמשיך ליישם את המדיניות של נבחרי הציבור, בלי לפגוע בשירות לתושבי חולון".

מיקאל בוזגלו

חבר המועצה מיקאל בוזגלו מסיעת "עידן חדש בחולון", מסר:  "רב הנסתר על הגלוי. יוסי סילמן, מי שהחיה את העיר בשלוש שנים האחרונות, ומי שהוביל את מוטי ששון לניצחון בבחירות האחרונות, מוצא עצמו היום מפוטר על ידיו בבושת פנים".

"הציבור צריך לשאול עצמו שאלה פשוטה: אם מנכ"ל העירייה  פעל  ועשה רבות למען העיר מדוע  החליט ששון ביום בהיר אחד לפטרו? משום מה, תחושת הבטן שלי אומרת בבניין העירייה, ברחוב ויצמן 58, תהיה רעידת אדמה בעקבות הפיטורים, או כפי שאני אוהב לומר: עוד יוודע".

שי קינן, מסיעת "חולון מתחדשת", אשר נתפס כמועמד המוביל במרוץ לראשות עיריית חולון בבחירות האחרונות, מסר: "פרידות הן חלק אינטגרלי מהחיים ולכן ראוי כי ייעשו בדרך ראויה ומכבדת".



חבר המועצה אילן גזית מסיעת "יש עתיד", אמר כי הוא תומך בהחלטת ראש העירייה, ומסר: "אני סומך על ראש העירייה מוטי ששון, ובטוח שהוא יודע מה הוא עושה. אני מניח שאם היו חילוקי דעות ביניהם או בעיות מקצועיות, הן כנראה היו בלתי ניתנות לפתרון ולכן יוסי סילמן לא בתפקידו".

"לי באופן אישי היה ניסיון מאוד חיובי בעבודה עם סילמן, אבל מוטי ששון הוא ראש עירייה ותיק והוא יודע את העבודה יותר טוב מאחרים, ואני סומך על שיקול דעתו שיביא מישהו אחר שמתאים לתפקיד".

 

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר