פלאפל כיד המלך

הבעלים של פלאפל כיד המלך: "לא צריך נדבות, רוצה להתפרנס בכבוד"

בעקבות המגבלות והנחיות משרד הבריאות נקלע בעל דוכן הפלאפל המוכר מחולון למצוקה. אבל אין לו ספק שיצליח לשרוד

פורסם בתאריך: 2.5.20 17:21

משבר הקורונה הכניס למצוקה קשה את בעלי העסקים הקטנים. זאת, לצאת עלייה חדה בשיעור המובטלים והעובדים שהוצאו לחל"ת. בנתיים, אישרה הממשלה לפתוח את המסעדות הקטנות ואת דוכני הפלאפל למשלוחים בלבד. 



גם אלעד בלחני, הבעלים של פלאפל כיד המלך, הדוכן המכור משדרות דב הוז בחולון, נקלע למצוקה כלכלית קשה. "נאלצתי לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות ולכן אני לא יכול לתת שירות לאנשים", הוא מספר בשיחה עם "השקמה חולון", "אין לי הכנסות אבל ההוצאות ממשיכות. את הארנונה משלמים ואת כל ההוצאות האחרות וכל זאת – למרות שכאמור, אין הכנסות".

 לאלעד, שחווה קשיים כלכליים בעקבות המצב, על אף ההקלות שעליהן הכריזה העירייה ומשרד האוצר, חשוב להבהיר: "אני לא פונה אל תושבי חולון בבקשה שיתרמו לי. אני לא צריך תרומות ולא נדבות חלילה, אני רוצה להתפרנס בכבוד".

בינתיים, אלעד מנסה לשרוד בכל דרך. לפני כשבוע, במקום פלאפל החל למכור את הסחורה שנותרה לו ובעיקר פחיות שתיה, במחיר עלות. "עד עתה לא קיבלתי שום תשלום כספי מהמדינה. כל החיים שלי שילמתי ביטוח לאומי ומס הכנסה ותמיד הכול בזמן, תמיד התפרנסתי בכבוד. בינתיים, אני עובד עם אבא שלי בעסק ובזכותו – אני עדיין מחזיק מעמד", הוא אומר.

 במהלך משבר הקורונה עלה לכותרות מוכר הפלאפל מאשדוד, יובל כרמי, שלא הצליח לעצור את הדמעות כאשר סיפר על מצוקתו הקשה. "אני כואב את הכאב שלו ושל רבים אחרים מבין בעלי העסקים הקטנים והעצמאיים בישראל", אומר אלעד, "המצוקה שלהם אמיתית. הבעיות של כולנו אמיתיות ואנחנו נפתור אותן. אני אמשיך לעבוד מסביב לשעון כדי לשפר את מצבי".

 ניתן לאסוף מנות מפלאפל "כיד המלך", דב הוז 72, לאחר תיאום בטלפון שמספרו 050-2800801.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אחלה אלעד שלנו , תיהיה בריא ושהמצב יחלוף להמשיך לאכול אצלך את המנות הפצצות שאתה מכין

  2. מישהי.

    אלעד, אתה נשמה טובה ומדהים ביותר.
    גם הפלאפל, הסביח והשניצלים שלך, הכי טעימים שיש.
    מאחלת לך שפע של פרנסה כמו שאתה אוהב לפנק את לקוחותיך וחזרה מהירה לשיגרת העבודה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר