עדכון: בית המשפט הורה לא לחשוף את שמות החשודות בהתעללות בפעוטון I צפו:

ההורים חוששים שהחשודות יחזרו לעבוד עם ילדים. במקביל הפיצו סרטון במסגרת הקמפיין להחמרת הענישה

פורסם בתאריך: 12.10.20 18:23

עדכון אחרון: 13.10.20 15:30

עדכון: בית המשפט השלום בתל אביב הורה להשאיר את צו איסור פרסום על שמות החשודות או כל פרט מזהה מפרשת החשד להתעללות בפעוטון בחולון. כך הוחלט בדיון שהתקיים היום (שלישי) והסתיים לפני זמן קצר.

ההורים טענו כי יש לחשוף את שמות החשודות מחשש שיחזרו לעבוד עם ילדים. אולם בית המשפט החליט כי יש לאסור את פרסום שמן עד הגשת כתב אישום בעניינן.



אתמול (שני) לצד מאבק הורי הילדים להסרת צו איסור הפרסום, חושפים ההורים סרטון ממצלמות האבטחה במסגרת המאבק שלהם להחמרת הענישה וביקורת על כך שחשודות שוחחרו לבתיהן בתנאים מגבילים. בסרטון מופיעים קטעים ממצלמות האבטחה לצד הקריאות של ההורים במהלך ההפגנות שערכו מחוץ לבתי החשודות.

 

פרשת ההתעללות בפעוטון התפוצצה לפני כמעט חודשיים. זאת, לאחר שהורי הילדים נחשפו לעשרות סרטונים מתוך מצלמות האבטחה בפעוטון. ההורים הגישו תלונה במשטרה, וכבר באותו היום נעצרו בעלת הגן יחד עם עוד חמש נשות צוות. מעצרן הוארך בחמישה ימים, ובהמשך שוחררו למעצר בית. בסרטונים שהופצו נראו עובדות הגן מטיחות את הילדים וגוררות אותם.



מאז פרסום הפרשה לפני למעלה מחודש, נעתר בית המשפט לבקשת סנגוריהן של החשודות, לאסור בפרסום כל פרט אשר יביא לזיהוי החשודות, כולל שם הפעוטון. הורי הילדים קיימו מאז מספר הפגנות, כולל כמה מחוץ לבתי החשודות.

כעת דורשים להסיר את הצו על מנת להזהיר את הציבור מפניהן כדי שלא יועסקו מחדש בעבודה עם ילדים. בנוסף, מקיימים הורי הילדים מהגן, קמפיין לגיוס כספים עבור ייעוץ משפטי, הגשת תביעות אזרחיות ומסע לשינוי חקיקה בכל הקשור להתעללות בילדים. הכסף נאסף באמצעות מימון המונים באתר Beactive. עד כה הצליחו ההורים לגייס 56,802 שקלים, מתוך סכום כולל של 100,000 שקלים. למיזם מימון ההמונים נותרו עוד שישה ימים עד לסיומו.

בנוסף, בימים האחרונים נפוצה שמועה כי אחת מנשות הצוות של הגן חזרה לעבוד, וכי קיים חשש כי היא מטפלת בילדים. על כך כתבה בהרחבה בפייסבוק אם לפעוטה בת שנה ותשעה חודשים מהגן. יש לציין כי בית המשפט אסר על החשודות לחזור לעסוק בכל עבודה שקשורה לטיפול בילדים. יחד עם זאת, מבהירים ההורים כי קיים חשש שכל עוד שלא יוסר צו איסור הפרסום, החשודות יוכלו לחזור ולעסוק בעבודה עם ילדים.

"מזה אנחנו חוששים", אומר אסף רוטנברג, אחד מהורי הילדים בגן, "למרות שבית המשפט אסר עליהן לחזור לעבוד בטיפול עם ילדים, לאף אחד אין דרך לדעת זאת, כל עוד צו איסור הפרסום לא יוסר".



תגובות

3 תגובות
  1. אנונמי

    ! חייב לפרסם את פרטיהן דחוףףףףף אל תתנו לילדים אחרים לעבור שוב התעללות וווואייי איך בכלל לא פירסמו עד עכשיו סכנת נפשותתתתתת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר