מתנדבי ידידים והתינוק שחולץ, צילום ארגון ידידים
מתנדבי ידידים והתינוק שחולץ, צילום ארגון ידידים

"כמו בכל חילוץ מרכב נעול, כשהדלת נפתחת, השמחה אמיתית וגדולה"

פעוט כבן שנה וחצי ננעל בשגגה ברכב, וחולץ ללא פגע על ידי מתנדבי ידידים. "האם הודתה לנו על מהירות ההגעה והחילוץ, ושיבחה את הארגון על השירות, זו תחושת סיפוק נפלאה", אומר יהודה אדמוני

פורסם בתאריך: 3.3.23 10:24

תינוק שננעל ברכב חולץ אתמול (חמישי) על ידי מתנדבי ידידים. בשעה 17:27, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו, בחניון תת קרקעי ברחוב המרכבה, בחולון. נתנאל צונץ, מוקדן ידידים, העביר קריאה בקבוצת החירום. יהודה אדמוני ומאור חודאדאד, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

צפו בחילוץ:

יהודה אדמוני מספר: "בדיוק חזרתי הביתה מיום עבודה בבית הספר, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. הכתובת שהתקבלה הייתה במרחק של ארבע דקות נסיעה ממני. לא התמהמתי, ומיד יצאתי בנסיעה למקום. בדרך שוחחתי עם האמא, שהייתה לחוצה ורצתה לשבור את חלון הרכב. כשהגעתי הייתה המולה סביב הרכב, ומעט חשוך כיוון שמדובר בחניון תת קרקעי. מיד התחלתי בפעולות החילוץ, כשמאור מצטרף אליי, ויחד הצלחנו לחלץ את הפעוט בבטחה. האמא הודתה לנו על מהירות ההגעה והחילוץ, ושיבחה את הארגון על השירות. תחושת סיפוק נפלאה. כמו בכל חילוץ מרכב נעול, כשהדלת נפתחת, השמחה אמיתית וגדולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר