בית הספר המגינים

שביתה ב"מגינים": הורים נלחמים בהחלטה לפתוח גנים חרדיים

המשבר ב"מגינים" מחריף על רקע החלטת העירייה לפתוח בשטח בית הספר גני ילדים חרדיים. ההורים: "לא נשקוט ולא נירגע עד שההחלטה הבזויה הזו תבוטל". בבתי ספר נוספים בעיר ישביתו הלימודים מחר לאות הזדהות עם המאבק

פורסם בתאריך: 14.6.18 09:53

הורים לתלמידים בבית הספר מגינים בתל גיבורים בחולון מחריפים את מאבקם והודיעו היום (חמישי) כי ישביתו הלימודים בבית הספר כל עוד לא תבטל העירייה את החלטתה להסב מבנה בבית הספר עבור גני ילדים חרדיים. מחר (שישי) יושבתו הלימודים בכלל כיתות בית הספר (א'-ו') ולדברי ההורים, "השביתה תימשך ועד להודעה חדשה, שבה מר ראש העיר יפנה זמן ביומנו למען פתרון המשבר". בבתי הספר "יחד", "ישעיהו", "עתידים", "בן גוריון", "אשלים" ו"רביבים" יושבתו הלימודים בשעה הראשונה ללימודים מחר כאות הזדהות עם המאבק ב"מגינים".
כזכור וכפי שפורסם ב"השקמה-חולון", המשבר "במגינים" החל בדרישה של ההורים מהעירייה להשיב לבית הספר מבנה ששימש לכיתות לימוד. ההורים מתלוננים כי מספר התלמידים בבית הספר מצדיק את החזרת המבנה, שהעירייה הסבה בעבר לגני ילדים, לשימוש עבור כיתות לימוד, ובעקבו זאת השביתו הלימודים בסוף השבוע שעבר ובתחילת השבוע.
בעיריית חולון הודיעו בהמשך לשביתה שפרצה בסוף השבוע שעבר כי "בתי הספר הם מבנים ציבוריים שמצויים בבעלות העירייה והיא שקובעת, בהתאם לצורך ולסדרי העדיפויות, כיצד יאוכלסו. בשכונת תל גיבורים קיים צורך הכרחי באכלוס שני גני ילדים, החל משנת הלימודים תשע"ט, ונקבע כי הם ימוקמו במבנה הקיים בבית ספר המגינים. בבית ספר זה אין מצוקת מקום לכיתות וההפך הוא הנכון. מובן כי במידה שהיתה קיימת מצוקה כזו, לא היו נפתחים במקום גני ילדים".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

כאמור, הבוקר הושבת בי הספר מלימודים על ידי ההורים שמסרו: "נוכחנו לגלות שערוצי ההידברות עם העירייה ומינהל החינוך נועדו למשוך ולהרוויח זמן. אנו יודעים שהתקיימה פגישה להורי הגנים החרדיים ובישרו להם על הגנים שייפתחו ב'מגינים'. לא נשקוט ולא נירגע עד שההחלטה הבזויה הזו תבוטל. שום בית ספר בעיר לא היה מוכן לזה. זו פגיעה ישירה בצביון בית הספר שלנו ומסר חינוכי שגוי לשני המגזרים. אי לכך הוחלט לפתוח בהשבתה נוספת עד להודעה חדשה שבה מר ראש העיר יפנה זמן ביומנו למען פתרון המשבר. כל תלמידי המגינים, כיתות א'-ו', לא יגיעו ללימודים".
עוד באותו נושא: 

האמהות מבית הספר מגינים הגיעו עד לישיבת מועצת העיר. צפו:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נחריף את המאבק עד שישמע קולנו וקול ילדנו לא ייתכן שילדנו יצטרכו ללמוד במקלטים ואו בחדר מוסיקה שיש מבנים פנויים בשטח בי"ס שעתה החליטו להעבירם לטובת גנים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם יש ביקוש ללימוד דתי מה הבעיה של ההורים

  3. ארז

    שישביתו הילדים שלהם יצאו עוד יותר עמי ארצות, זו רק התחלה של מגמה שתלך ותתחזק בשנים הקרובות כי מה לעשות למשפחות חרדיות יש יותר ילדים ובעתיד הרחוק הם יהיו הרוב בגן ובביה"ס ובועד הבית ובעירייה וככל שנתרגל להשלים אם זה יותר מהר זה יעזור ליצור שילוב ולא יעזור לאף אחד שחולון היתה מעוז של הסמרטוט האדום זה משתנה דמוגרפית מול העיניים כבר היום

  4. ארז

    למה הורי הילדים מביה"ס "רביבים" מתנגדים ? הרי לא חסר כיתות והכיתות לא מלאות אז למה ? ובחן את הסיבה האמיתית הם לא רוצים להגיד אבל היא שנאת האחר מי שלא "משלנו" מגיע לו זכויות מופחתות עד שיהיה מספיק גדול וחזק לכפות אלינו שינוי, ושינוי אכן נמצא בדרך הוא לא בקנה אלה כבר נורה מזמן ואת הניצנים רק מתחילים לראות עכשיו אבל את העוצמה האמיתית נראה בעוד כמה שנים בודדות הופך מגל קטן לצונמי שאי אפשר לעצור אל אפם וחמתם של "השונאים" שלעניות דעתי מריחים "אדום" השם ישמור ויציל ולמי שלא הבין הכוונה לסמרטוט האדום ולכל מי שבוכה ש"הלכה לו המדינה"

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר