הפגנה באורט חולון

המאבק באנטנה: נציגי משרדי החינוך ואיכות הסביבה הגיעו ל"אורט חולון"

הנהגת ההורים ב"אורט חולון" דנה בשעה זו בסוגיית האנטנה הסלולרית עם נציגי משרד החינוך והמשרד לאיכות הסביבה. התלמידים והמורים מפגינים שוב. צפו:

פורסם בתאריך: 8.11.18 14:51

הורים לתלמידים בבית הספר התיכון אורט חולון וכן צוות המורים אינם מתכוונים להרפות את מאבקם נגד האנטנה הסלולרית המוצבת בסמוך לבית הספר ושלטענתם מסכנת את בריאות התלמידים והמורים. לפני זמן קצר נערכה שוב הפגנה מול בית הספר התיכון בחולון בהשתתפות תלמידים, הורים ומורים, לנוכח פגישה בין נציגי ההורים לנציגי משרד החינוך והמשרד לאיכות הסביבה.

הנהגת הורי "אורט חולון" נפגשת בשעה זו עם מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך חיה שיטאי, מנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה ישראל דנצינגר וראש אגף קרינה מהמשרד לאיכות הסביבה
סטיליאן גלברט וכן הפעילה החברתית ד"ר מזל שאול. הצדדים דנים בשעה זו בסוגיית רמות הקרינה העולות מהאנטנה הסלולרית הסמוכה לבית הספר וההורים דרשו להסירה.

כזכור וכפי שדווח ב"השקמה חולון", ארגון המורים הכריז בתחילת השבוע (שני)  על סכסוך עבודה כנגד רשת אורט, משרד החינוך ועיריית חולון במסגרתו דרש מהגורמים הרלבנטיים להסיר את האנטנה הסלולרית ב"אורט חולון. ארגון המורים אף שלח מסמך למורים ב"אורט" ובו שתי הנחיות. ראשית, אין לבצע בדיקת נוכחות לתלמידים כל עוד יש חשש לקרינה מוגברת ובנוסף, אין לבצע בדיקת טלפונים בכניסה לשיעורים.

במקביל הציגו בעיריית חולון דו"ח בדיקה שנערכה בשבוע שעבר (29.10) על ידי מלר"ז – המועצה הציבורי למניעת רעש וזיהום אוויר וקראו לתלמידים לחזור ללימודים. מדו"ח הבדיקה עולה כי לאחר מיסוך הכיתות הפונות לאנטנות, צפיפות ההספק (הקרינה)  שנמדדה עומדת בדרישות המשרד להגנת הסביבה וחוק הקרינה הבלתי מייננת, התשס"ו 2006.

אחד ההורים שהגיע להפגנה התייחס למצב: "הילדים שלי לא יתקרבו לבית הספר עד שיורידו את האנטנה הזו. היא גורמת לקרינה מוגברת ומטגנת לילדים את המוח. אם צריך, נעמוד ונפגין עד שייפתר המצב. לא הגיוני שמתחילת שנת הלימודים, הילדים יושבים בבית ומפסידים חומר חשוב. אני קורא לכלל הציבור לבוא ולתמוך, זהו מאבק של כולנו".

הוריו של איתי פרץ ז"ל בהפגנה

הוריו של איתי פרץ ז"ל בהפגנה

גם הוריו של איתי פרץ ז"ל, שלמד בבית הספר אורט חולון ונפטר אשתקד ממחלת הסרטן, הגיעו לתמוך במפגינים. אמו סימי מסרה ל"השקמה חולון" בהפגנה הקודמת כי "שילמתי מחיר כבד, אף אחד לא יחזיר לי את הילד אבל אני נאבקת למען אחרים".

עוד באותו נושא:

ההורים מאורט פנו לשר החינוך: "הילדים שלנו מיטגנים"

המאבק באנטנה: תחנה למדידת רמת קרינה הוקמה על גג "אורט חולון"

תלמידים מ"אורט חולון": "לנו יש כאבי ראש והמורים מאיימים לפגוע בציונים שלנו"

 



תגובות

4 תגובות
  1. קובי

    כואב הלב סימי מי יודע מדוע קרה האסון. מאחל למשפחה רק טוב מכול הלב ותודה רבה רבה על הסיוע. לא אשלח את ביתי לשבת מול האנטנה ויהי מה. לא אתפשר על בריאות ויהיה מה שיהיה. תודה לכול מי שעוזר במאבק.

  2. גק

    כואב הלב סימי מי יודע מדוע קרה האסון. מאחל למשפחה רק טוב מכול הלב ותודה רבה רבה על הסיוע. לא אשלח את ביתי לשבת מול האנטנה ויהי מה. לא אתפשר על בריאות ויהיה מה שיהיה. תודה לכול מי שעוזר במאבק.

  3. משה

    כמובן שאני בעד סילוק האנטנה ותומך במאבק, אבל הבן שלי כבר חודשיים לא הולך לבית ספר והוא בכיתה ט'. הם לא למדו השנה בכלל! הולכים פעמיים בחודש בגלל השביטה הזו. בסופו של דבר מי שישלם את המחיר אלו הילדים שיצטרכו ללמוד בקיץ ולעשות מועדי ב וג וד על הבגרויות וחבל.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר