אורט חולון

עלייה באחוז הנרשמים לאורט חולון למרות המאבק האנטנות

ייתכן כי הפרסומים הרבים בתקשורת עשו יחסי ציבור לבית הספר, שהודיע על עלייה במספר הנרשמים החדשים לשנת הלימודים הבאה

פורסם בתאריך: 18.7.19 15:28

מאבקים ומחאות רבות התרחשו באורט חולון בשנתיים האחרונה עקב הדרישה להסיר את האנטנות הסלולאריות, שלטענת מובילי המאבק פולטות קרינה מסוכנת. בשיא המאבק הלימודים אף הושבתו לכמה שבועות במהלך שנת הלימודים הנוכחית. נראה כי מאבקים אלו לא הרתיעו תלמידים חדשים להגיע לבית הספר אורט חולון כיוון השנה חלה עלייה במספר התלמידים שנרשמו לשנת הלימודים הבאה בהשוואה לשנים קודמות.



המחאה הממושכת שהובילו ההורים הביא להקמת תחנת מדידה של המשרד לאיכות הסביבה, בתחילה הודיעו חברות הסלולר כי יפעלו לצמצום פעילות האנטנה במידה ניכרת אך ההורים לא התרצו. לבסוף הודיעו עיריית חולון ופורום חברות הסלולר על מציאת פתרון ומעבר לאתר חלופי. נכון לעכשיו הוסרו מן האנטנה הפנלים הפונים לבית הספר וכמו כן הצוות וההורים קיבלו הבטחה ממנכ"ל העיר, יוסי סילמן, כי עד סוף חודש אוקטובר 2019 האנטנה תפורק כליל.

אורט חולון עלה רבות לכותרות בכלי התקשורת בתקופת המחאה ונראה כי הייתה לכך השפעה חיובית על אחוזי ההרשמה לבית הספר, ולמרות שהאנטנות טרם הוסרו, תלמידים חדשים נוהרים בהמוניהם לבית הספר. בשנת הלימודים תש"פ אורט חולון ימנה כ-1,600 תלמידים, מדובר בעלייה של כ-4% ביחס לשנה הקודמת, המהווים 60 תלמידים.

עוד בנושא:
החל הליך לקראת הסרת האנטנות מ"אורט חולון": נמצא אתר חלופי
סליחה, אבל אחרי המחאה הגדולה, מה קורה עם האנטנות באורט חולון?
ועדת החינוך לעיריית חולון: הסירו את האנטנה הסלולרית ב"אורט"

על פי נתוני משרד החינוך לשנת הלימודים תשע"ח עמד אחוז הזכאות לבגרות של מחזור זה על 98.2%, מדובר במגמת עליה ביחס לשנה שקדמה לה אז עמד נתון זה על 97.6% . כמו כן, אחוז המצטיינים בתעודת הבגרות עמד על 20%, אחוז הנבחנים ב-5 יח"ל מתמטיקה עמד על 39%, אחוז הנבחנים ב-5 יח"ל אנגלית עמד על 76% ואחוז הנבחנים ב-5 יח"ל פיסיקה עמד על 31%. כמו כן נרשם אחוז גיוס גבוה של בנים לצה"ל – 96%.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו ראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר