האנטנה בסמוך ל"אורט"
האנטנה בסמוך ל"אורט"

החל הליך לקראת הסרת האנטנות מ"אורט חולון": נמצא אתר חלופי

מנכ"ל פורום חברות הסלולר: "המטרה זה לא לעשות פלסטר, מדובר בפתרון מלא, ואנחנו מכוונים לשם". העירייה: "אכן נבחר אתר חלופי והחל תהליך להוצאת היתר כנדרש"

פורסם בתאריך: 11.2.19 11:53

לאחר שיחות שהתקיימו בין פורום חברות הסלולר לעירייה, הוסכם על העתקת האנטנה ממתחם בית הספר אורט אל אתר חלופי. בימים אלה, כך נודע ל"השקמה חולון", מתבצע התהליך הנפקת האישורים לצורך העתקת האנטנות.

בכך יבוא לקצו המאבק הארוך להסרת האנטנה הסלולרית מבית הספר אורט בחולון. המאבק המתמשך כלל שביתות באורט ובכל בתי הספר בעיר, הפגנות הורים, תלמידים ומורים ודיונים בוועדת החינוך בכנסת ובוועדת הפנים. מנגד פעלו בעיריית חולון להסרת האנטנות, ומנכ"ל העירייה יוסי סילמן, קרא להורים לשוב ללימודים. בנוסף, המורים הכריזו על סכסוך עבודה והנושא הגיע לדיון בבית הדין לעבודה.

בחודש נובמבר, הוסרו שלושה פנלים מן האנטנה כשלב ביניים ובתגובה הסכימו ההורים להפסיק את השביתה ובמקביל להמשיך את המאבק עד להסרתה המלאה של האנטנה. כעת מסתמן כי נמצא פתרון לבעיה שהטרידה הורים רבים וייתכן שבעתיד הקרוב תוסר האנטנה לחלוטין משטח בית הספר, זאת בעקבות השיח שהתנהל בין העירייה לפורום חברות הסלולר. יחד עם זאת, עדיין לא ניתן לדעת בדיוק מתי זה יקרה, ואף אחד משני הגופים לא התחייב על לוח זמנים מסודר, שכן מדובר בהליך של הוצאת אישורים.



בשלב זה ידוע כי פורום חברות הסלולר והעירייה בחנו מספר אתרים להעתקת האנטנה אליהם. לבסוף נבחר אתר חלופי שאליו מיועדת האנטנה לעבור. "יש התנהלות מול הרשות העירונית. החברות הסכימו לאתר חלופי", מוסר מנכ"ל פורום חברות הסלולר ליאור ורונה ומדגיש: "המטרה זה לא לעשות פלסטר, מדובר בפתרון מלא, ואנחנו מכוונים לשם. החברות לקחו את זה ממש ברצינות. אני מבין את הפנייה של ההורים ואנחנו עושים פה תהליך מהיר מבחינתנו. יש פה שיתוף פעולה עם העירייה".

מעיריית חולון נמסר: "מנכ"ל העירייה מקיים פגישות קבועות עם הפורום. אכן נבחר אתר חלופי להעתקת האנטנה והחל תהליך להוצאת היתר כנדרש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר