הפגנת אורט חולון

סליחה, אבל אחרי המחאה הגדולה, מה קורה עם האנטנות באורט חולון?

דני פרץ, ממובילי המאבק ואביו של תלמיד אורט חולון שנפטר מסרטן, מנסה להבין מדוע ועד ההורים הנבחר לא ממשיך במלחמה נגד האנטנות. ואולם, מבדיקת "השקמה חולון" עולה שייתכן ויש בשורה

פורסם בתאריך: 6.2.19 15:19

כמעט כל תושבי חולון, בוודאי הורים לתלמידים, עקבו מקרוב אחרי המאבק הגדול של ההורים שרשו להסיר את האנטנות באורט חולון. תקציב הפרקים הקודמים: מלחמת ההורים שנפתחה עם פיתחת שנת הלימודים, כללה שביתות באורט ובכל בתי הספר בעיר, הפגנות, פניות לשר החינוך ודיונים בוועדת החינוך בכנסת ובוועדת הפנים. מנגד פעלו בעיריית חולון להסרת האנטנות, ומנכ"ל העירייה יוסי סילמן, קרא להורים לשוב ללימודים והודיע כי יטפל בנושא. גם המורים הכריזו על סכסוך עבודה והנושא הגיע לדיון בבית הדין לעבודה.



אלא שבינתיים המאבק שכך, הנהגת ההורים התחלפה ולא כל הפאנלים הורסו למרות דרישת ההורים והמורים. זאת, למורת רוחו של דני פרץ, ממובילי המאבק. "אנחנו רואים שלא מתקדם כלום למרות שבוועדת החינוך בכנסת אמרו לנו שבתוך שלושה חודשים הכל יוסר. נבחר ועד הורים עירוני חדש, ש-80 אחוז ממנו זה נציגים מאורט חולון ואני לא רואה שהוועד מתכוון לטפל בנושא".

דני פרץ, אביו של איתי פרץ תלמיד בית הספר שנפטר ממחלת הסרטן, מוסיף כי בעקבות הדיונים שהתקיימו בכנסת נקבע יעד של שלושה חודשים להסרת האנטנה, שהחל בהסרת שלושת הפנלים שאכן הוסרו לבסוף. אלא שמאז לא חלה כל התקדמות בעניין. את האשמה הוא מפנה להורים ולוועד ההורים שהפסיק את המאבק: "לדעתי זה מחדל. צריך להעיר את השד הזה שנרדם. הרישום לבית הספר עם האנטנה הוא בעייתי כי הורים פוחדים לרשום את הילדים לאורט חולון ואם לא יעשו כלום האנטנה הזו תעמוד שם לנצח".

ואום, מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי בימים אלה מתקיימים דיונים בין גורמי העירייה לגורמים בחברות הסלולאר, סביב השאלות הטכניות על הסרת האנטנות והצבתן במקום אחר.

בתגובה לדברים מסרה ראש ועד ההורים העירוני, בתאל בן דוד, כי "הנהגת ההורים העירונית נבחרה ב-9.1.19. ההנהגה הקודמת בראשות רועי דביר קבלה מספר פניות ממובילי המאבק, אשר לכאורה נענו בסירוב ולאורך זמן רב. על אף זאת, התגייסנו, יו"רים מ-22 בתי ספר בעיר והצטרפנו למחאה פעילה לאות הזדהות עם  1,570 תלמידי אורט חולון. הנהגת ההורים העירונית הנבחרת תומכת בהתמדתם ועיקשותם של מובילי המאבק ובקשר רציף עמם בנושא למען בריאותם ושלומם של כל תלמידי אורט חולון".

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רק מר ששון היה צריך לסגור את אורט חולון בגלל האנטנה

  2. יניב

    זה מה שמדאיג אתכם?
    עוד מעת יפרסו כל 200 מטר נק' ממסר לדור 5.
    בוא נראה איך אתם עוצרים את זה…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר