גזית משמאל עם יאיר לפיד ולימור גזית, ראש המטה בחולון. "נסתער על חולון"
גזית משמאל עם יאיר לפיד ולימור גזית, ראש המטה בחולון. "נסתער על חולון"

אילן גזית מ"יש עתיד" ירוץ לבחירות לראשות חולון: "בא לחדש"

"חייבים להזרים דם חדש לניהול העיר וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות", אומר גזית ומציג את רשימת המפלגה למועצת העיר הבאה

פורסם בתאריך: 1.8.18 10:18

לאחר הודעתו הרשמית השבוע של מוטי ששון ראש עיריית חולון כי ירוץ לכהונה שישית מטעם מפלגת העבודה, הודיע אמש (שלישי) אילן גזית, חבר מפלגת יש עתיד, כי ירוץ לראשות עיריית חולון בבחירות הקרובות. בזאת מצטרף גזית לחמישה מועמדים נוספים שהודיעו על התמודדותם לתפקיד:  מוטי ששון, שי קינן, מורן ישראל, ד"ר קרן גונן ומייקל בוזגלו.

"אני רץ לראשות העיר מטעם יש עתיד וגם למועצת העיר תרוץ רשימה מטעם המפלגה", מסר גזית ל"השקמה-חולון". כזכור, גזית הודיע כבר בחודש מרץ האחרון כי הוא שוקל לרוץ לבחירות לראשות העיר חולון, אך חיכה לאישור המפלגה ולתמיכתה שהתקבלה לאחרונה. "באנו לשנות ולחדש. צריך להבין שחולון התעייפה, מוטי ששון מבחינתי הוא אדם מוערך אבל מספיק, כמה אפשר? חייבים להזרים דם חדש לניהול העיר וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות. יש לנו תכניות רבות ומגוונות לעיר ואני משוכנע שיהיה באפשרותנו להגשימן", אומר גזית.

גזית, בן 54, נשוי ואב ל-2, תושב העיר, הגיע לעיר חולון כילד בגיל עשר, התחנך וגדל בה. הוא למד בבית ספר היסודי שלום עליכם ובתיכון קוגל הוותיק. בצבא שירות בתפקיד מסווג בחיל המודיעין. הוא מחזיק בתואר ראשון במינהל ציבורי משפט וממשל מהמכללה למשפט בהוד השרון ובתואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר אילן.



גזית הוא איש ספורט מוערך אשר גידל דורות רבים של ספורטאים ומתעמלים בחולון. בעברו היה חבר נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים, מאמן נבחרת ישראל וכיום משמש כשופט הבינלאומי הבכיר בישראל והפרשן האולימפי של ערוץ הספורט. הוא בוגר קורס מנהיגים בספורט הישראלי באוניברסיטת תל אביב, ובמסגרת תפקידו כמנהל אגף התשתיות של איגוד ההתעמלות צבר ניסיון ניהולי בארגון ובניהול פרויקטים מורכבים. בנוסף, הוא פעיל חברתי בחולון ומתנדב קבוע במשך שנים בהפעלת ילדים עם צרכים מיוחדים  בבית הספר הרצפלד בחולון ובבית חולים שניידר במחלקה לילדים חולי סרטן, במסגרת "קרן המשאלות" של גילה אלמגור.

על רשימת יש עתיד בחולון נמנים רס"ן במיל' נח ברגר, תושב חולון, מהנדס אלקטרוניקה בכיר, שבמסגרת עיסוקיו הבטחוניים הקים וסייע להקמת מערכות בטחוניות מסווגות; שוקי דיטמן, מורה, תושב חולון וחבר מועצת העיר לשעבר בשתי קדנציות מטעם המפד"ל שבעברו היה חבר בדירקטוריונים של החברות העירוניות, וכמו כן חבר ועדת החינוך, חבר ועדת משנה לתכנון ובנייה, יו"ר ועדת ערער וסגן יו"ר המועצה הדתית בחולון.

עוד ברשימה נופר אסלן, בת 30, תושבת חולון, קלינאית תקשורת. אסלן היא בתה של טובה קררו ז"ל, אחות קופת חולים בחולון שנרצחה בחודש מרץ אשתקד על ידי מטופל שהצית אותה למוות. מיום הרצח נופר עוסקת בכל הקשור למלחמה באלימות בחברה הישראלית ונגד צוותים רפואיים בפרט ולקחה חלק בוועדה למיגור אלימות במשרד הבריאות שמינה סגן שר הבריאות. עו"ד ליאור קורן, 28, יליד ותושב חולון, אלוף ישראל פעמיים בבאולינג, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים וכיום עורך דין במשרד בתחום הנדל"ן. אחרון ברשימת יש עתיד בחולון – מתי גרג'י, בן 48, תושב העיר, איש פרסום בכיר בעברו וכיום מנהל הוצאה לאור בתחום החינוך ומוזיקאי רוק.

קיראו עוד באותו נושא:

עמוס ירושלמי על האיחוד עם בוזגלו: "גם למוטי ששון לא היה ניסיון"

מייקל בוזגלו מתמודד על ראשות עיריית חולון

מה מתכנן שי קינן, מועמד הליכוד לראשות העיר חולון?

מורן ישראל מצטרף למרוץ על ראשות העיר: "חולון היא הבית שלי"

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

תגובות

תגובה אחת
  1. ציפית לישועה ?

    אנו מחוייבים לא רק להאמין שהישועה עומדת להגיע כל יום, אלא ממש כל שעה! ויותר מזה, כל שעה שבה אנחנו מקווים ומחכים לגאולה שתבוא, היא מושכת את הגאולה שיבואו. ואם לא נחשוב ככה על כל שעה ושעה, אז אותן השעות לא יכולות לקרב את המשיח.
    המקורות האלה מחייבים אותנו להצטער על אובדן בית המקדש, עד כדי בכי. איך אפשר להגיע לרמה כזו של צער ותחושת אובדן, על דבר שמעולם לא ראינו או הרגשנו? אנחנו לא מכירים מציאות של בית מקדש, אז איך נוכל באמת להצטער על חסרונה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר