מיקאל בוזגלו
צילום: ליאור פינקסון

האכזבה הגדולה בבחירות בחולון: "הרשימה שלנו היתה המוכפשת ביותר"

הוא צבר כוח ברשתות החברתיות אך האהדה הרבה לא עזרה לו בקלפיות. מיקאל בוזגלו, שהצליח לגרוף רק שני מנדטים, מנתח את הקמפיין ולא שולל הצטרפות לקואליציה של ששון

פורסם בתאריך: 1.11.18 14:07

בחודשים האחרונים, בשיאו של קמפיין הבחירות, הפעיל החברתי מחולון מיקאל בוזגלו היה בטוח שייכנס למועצת העיר בסערה. בימים אופטימיים במיוחד, היו גם מי שהימרו שבוזגלו הצעיר יצליח לכבוש גם את לשכת ראש עיריית חולון. אלא שתוצאות הבחירות פירקו באחת את כל התחזיות: מבין ששת המועמדים לראשות העיר בוזגלו הגיע למקום הרביעי עם 6,770 קולות מצביעים וסיעתו המשותפת עם עמוס ירושלמי הצליחה להיכנס למועצה עם שני מנדטים.

בוזגלו החל את המרוץ באופן רשמי באמצע חודש יולי האחרון, לאחר שהכריז כי יתמודד לראשות העיר חולון. הוא יצא בסערה בקמפיין בחירות כשלצידו ברשימה תומכים כמו חבר מועצת העיר עמוס ירושלמי, יו"ר המשמר החברתי לשעבר ניסן זכריה, אילן קומה ורפ"ק בדימוס רפי פרץ. אבל מה שהחל באהדה מצד רבים בחולון, הסתיים באכזבה גדולה.

"בתחילת הדרך הרגשתי את אהדת  הציבור החולוני אלי", אומר בוזגלו בשיחה ל"השקמה חולון" יומיים אחרי הבחירות ולאחר שמוטי ששון נבחר לקדנציה שישית. "נהניתי מאוד ממערכת הבחירות שבה גיליתי אנשים מדהימים, חוגי בית רבים,  פידבקים חיובים על העשייה הרבה. הצוות והמתנדבים המדהימים שלנו שפעלו מכל הלב והנשמה הוכיחו לי את הרצון העז לשינוי ואכפתיות  למה שקורה סביבם".

אולם, בהמשך, אומר בוזגלו, "נוכחתי לגלות שאנשים מסוימים, שנשלחו על ידי מתמודדים אחרים, תקפו את משפחתי ואותי ללא הרף". את הכישלון תולה בוזגלו בתחקיר "דה מרקר" שבדק את קורות חייו. "נעשה קמפיין שלילי נגדי ומכוון על ידי מועמד מסוים".

בשנה האחרונה צבר בוזגלו כוח רב ברשתות החברתיות ונראה היה שהוא בין המתמודדים המובילים, אלא שבשטח התוצאות הראו אחרת. "להבדיל מבחירות קודמות, נוכחנו לדעת שהמדיה החברתית חזקה מאוד. פורום חולון אונליין הוא אכן הפורום הגדול והמשמעותי ביותר בחולון וכך זה יהיה בשנים האחרונות. בזכות הצגת הנתונים והעשייה בו אלפי תושבים החלו בעשייה למען הכלל".



עבורך ועבור הפעילים מדובר באכזבה, האם לדעתך העובדה ששי קינן, מורן ישראל ואתה התמודדתם על אותה משבצת פגעה בך ?

"אכן, ישנה אכזבה מסוימת לאור הסקרים שבתחילת הדרך הציגו נתונים אחרים. לדעתי, המשבצת ששי קינן התמודד עליה היא אותה משבצת שלנו. לגבי מורן ישראל, לחלוטין הציבור שבחר בו לא התכוון לבחור עבורי או עבור קינן".

ואיך בכל זאת אתה מסביר את ההישגים של מורן ישראל, שהגדיל את כוחו למרות הקמפיין השלילי נגד הרשימה שלו?

"על פניו, הרשימה המוכפשת ביותר היתה הרשימה שלנו, לכן תמוהה השאלה. מעבר לכך, כאשר מגיע ראש הממשלה ושרי הממשלה על מנת לתת תמיכה במועמד קינן, אין ספק שזה ערך מוסף, כמו כן התקציב של שי קינן ומורן ישראל היה בסדר גודל שלא יכולנו להתמודד מולו".

האם בכוונתך להצטרף לקואליציה של מוטי ששון, במידה שתקבל פנייה ?

"אם ראש העירייה הנבחר מר מוטי ששון יאמץ את המצע שלנו ויישם אותו, מובן שנשקול בחיוב את הפנייה".

במה אתה מתכוון לטפל ומה תקדם במסגרת תפקידך כחבר מועצה ?

"נושאי החינוך, החניה והתברואה. אלה נושאים בוערים, בראש ובראשונה נילחם להסרת האנטנה מתיכון אורט כפי שהבטחתי במערכת הבחירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. זאב

    סליחה! איזה מצע, יש בכלל מצע? כאשר שאלתי אותכם על נושא התברואה התשובה היחידה הייתה להפנות אותי לאתר שלך. חוץ מרשימה ארוכה של המפגעים בעבר לא היה שם כלום מצע זה לראות לתושבים מה תעשו ולא כמה רע היה. נו באמת. קורות חיים? עד היום אני מחכה לתשובה לגבי השכלתך הגבוהה, אנא פרט את התואר מאונ' בר אילן. גם לקרוא את קו"ח של שאר המועמדים לא פירסמתם, למשל של סוניה ביתשו. כאשר השאלות העיקו פשוט חסמתם אותי כמו רבים אחרים שהקשו עליכם בשאלות "לא נוחות". איש ציבור חייב שקיפות, את זה עוד לא הפנמתם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאתה בליכוד ועוד מביא את המושחתים לעירינו לחזק אותך . מה הציפיות .
    הם רק הורידו אותך

  3. צחי מהעיר

    איזה איש מביך…. תפנה את המקום שלך למישהו אחר. לא סתם עמוס ירושלמי בקריזה עליך. ועמוס, הזהרנו אותך. אמרנו לך לא לחבור לבנאדם המגוחך הזה אבל אתה לא הקשבת. קנו אותך במילים, שילמת בכיסא.

    בוזגלו, תמשיך לרדוף אחרי ענפים ופחי אשפה ותפנה את המקום שלך במועצה. אתה לא ראוי אפילו לכיסא עוזר ראש ועד הבית.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוסר השכל: בחולון לא משיגים עמדה באמצעות כוחניות. ככל הנראה, גם כאלה שטפחו על שכמו של בוזגלו, בסוף לא בחרו בו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר