הפגנה באורט חולון

האם יחודש המאבק בדרישה להסיר את האנטנות מאורט חולון?

"השקמה חולון" בדק: מדוע שנה אחרי שהוסרו הפאנלים טרם הושלמה הסרת האנטנות מבית הספר?

פורסם בתאריך: 12.12.19 11:38

כבר יותר משנה, על אף המאבק וההבטחות, טרם הוסרו האנטנות מאורט חולון. זאת, משום שטרם התקבלו אישורים והסכמה על המקום החלופי שבו יוצבו האנטנות.

הפאנלים הוסרו אך לטענת לא מעט הורים טרם נמצא פתרון מניח את הדעת, והם עדיין חוששים שילדיהם ייפגעו מרמת הקרינה בבית הספר. כעת קוראים הורים בבית הספר לחדש את המאבק.



לפני יותר משנתיים נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן, תלמיד אורט חולון איתי פרץ. מאז מותו הטרגי פתחו הוריו, דני וסימי, יחד עם הורים נוספים בתיכון, במאבק בדרישה להסיר את האנטנות מבית הספר.

"הגיע הזמן להיפטר מהאנטנה. הורים רבים סיפרו לי שהילדים שלהם שלומדים בבית הספר סובלים מכאבי ראש ומהקאות", אמרה סימי, "אני שילמתי מחיר כבד ואני לא רוצה שאף אחד יסבול כמוני. אף אחד לא יחזיר לי את הילד אבל אני נאבקת למען האחרים".

על הצטרפותה למאבק אמרה סימי כי "נפל לי האסימון. זו לא מקריות שכל כך הרבה מקרים של כאבי ראש, הקאות ומוות יהיו סמוך לבית הספר. חייבים להזיז את האנטנה עכשיו וכל הפגנה שתהיה בנושא אני אלך ואאבק עם ההורים".

המאבק הארוך כלל הפגנות, פנייה לשר החינוך ואף את השבתת הלימודים. בסופו של דבר, לאחר שהלימודים הושבתו למספר ימים ולאחר שהנושא הובא לדיון בוועדת החינוך של הכנסת, שבו לקחה חלק גם סימי פרץ, הודיע מנכ"ל עיריית חולון, יוסי סילמן, כי הפאנלים יוסרו. ואכן לפני שנה הוסרו הפאנלים.

אולם לא מעט ההורים המשיכו במאבק בדרישה להסרת האנטנות לחלוטין, כאשר במקביל סיפרו גורמים בעיריית חולון כי נמצא מקום חלופי להצבת האנטנות וכל שנותר הוא להמתין לאישורים. אלא שמאז דבר לא נעשה.

כעת, בימים האחרונים, קוראים הורים לחדש את המאבק, וטוענים כי על הנהגת ההורים בבית הספר אורט חולון, לפעול בנושא.

"אני לא מבינה למה סוחבים אותנו שנה עם הבטחות שהאנטנה תזוז וכלום לא קורה", אומרת אם לתלמיד בבית הספר, "מה רוצים, שעוד ילד ימות מסרטן?".

ההורים שזועמים על כך שהאחריות להסרת האנטנות גולגלה לפתחה של הנהגת ההורים, קוראים לחדש את המאבק, בהובלת מספר הורים, ביניהם דני פרץ.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

"עיריית חולון עבדה על ההורים בעיניים והנהגת ההורים קנתה את זה", אומר פרץ, "לא ייתכן שיש הוראה מוועדת החינוך בכנסת להסיר את האנטנות ועדיין לא כל המשימה הושלמה".

מנגד, ישנם הורים השותפים להנהגת בית הספר שטוענים כי מאז שהוסרו הפנלים הפונים לכיתות, רמת הקרינה ירדה באופן משמעותי ולכן אינם רואים טעם בהמשך המאבק.

מעיריית חולון נמסר: "עיריית חולון העבירה כבר לפני זמן רב לאישורה של הנהגת ההורים את ההצעה להעתקת האנטנה למיקום חלופי ואולם לצערנו עד כה לא התקבל האישור המבוקש".

עוד באותו הנושא:

עלייה באחוז הנרשמים לאורט חולון למרות המאבק האנטנות

סליחה, אבל אחרי המחאה הגדולה, מה קורה עם האנטנות באורט חולון?

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר